الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

والدة منة عرفة تكشف تفاصيل حالتها الصحية بعد إصابتها بحروق (خاص)

اصابة منة عرفة بحروق
فن
اصابة منة عرفة بحروق
السبت 20/مارس/2021 - 04:15 م

كشفت والدة الفنانة منة عرفة تطورات الحالة الصحية لابنتها، بعدما تعرضت لأكثر من حادث والعديد من الأزمات خلال الفترة الماضية، وكان آخرها حرق في يدها اليمنى.

وقالت والدة منة عرفة في تصريح خاص لـ"القاهرة 24"، إن ابنتها تتلقى العلاج فى المنزل، حيث أصبيت بحروق في يدها اليمني منذ يومين خلال تحضيرها الطعام، مؤكدًا أن الأمر لا يتطلب إجراء عملية تجميل، وطالبت الجمهور الدعاء بالشفاء العاجل لها، معلقة:" اتلسعت وهي فى المطبخ".

وسبق، قالت منة في الفيديو عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “فيس بوك”: "عايزة أوجه رسالة للأشخاص اللي حاطين مناخيرهم جوه حياتي.. أنا هيحصلي إيه أكتر من كده؟! إيدي كلها محروقة، وعملت حادثة بالعربية، تعبانة وهعمل أشعة على المخ، وطلعلي غُدة هنا، حتى كلابي جالها مرض بيموت، في إيه تاني ممكن يحصلي؟".

أضافت: "يا ريت الناس دول يشوفوا حد تاني، مش لازم كل حاجة عليّا، خلاص يا جماعة بلاش يحصلي حاجة أكتر من كده، والحمد لله على كل شيء، الناس اللي حاطة عينها ومناخيرها جوه حياتي أبوس إيديكم ارحموني، بقالي 20 يوم مصايب بتحل عليّا معرفش منين، بقول الكلام ده للناس اللي بيقولوا حياتي زي الفل ومعنديش مشاكل".

منة عرفة تكشف حقيقة خضوعها لعمليات تجميل بوجهها (فيديو)

تابع مواقعنا