رئيس التحرير
محمود المملوك

أحمد حلمي لمنفذ موكب نقل المومياوات: "شكرًا لحبك لشغلك وتفانيك في عملك"

أحمد حلمي ومحمد سعدي
أحمد حلمي ومحمد سعدي

وجّه الفنان أحمد حلمي، رسالة شكر لمحمد سعدي رئيس MediaHub الشركة المنفذة لحفل موكب المومياوات الملكية، معربًا عن سعادته وفخره الشديد بالمشاركة في هذا الحدث الضخم.

ونشرأحمد حلمي، صورة تجمعهما عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”، وعلق على الصورة قائلة: "محمد سعدي.. لولا الملامة مكنتش طلعت في الصورة دي معاك لأن بصراحة أنت اللي تستاهل تطلع في الصورة لوحدك.. بس اعتبرني بتلزق فيك.. بشكرك بجد على كل المجهود الجبار والفخامة والعظمة والتنظيم والإبهار اللي اتشرفت إني شاركت فيه".

وتابع: "عايز أقولك شكرا لحبك لشغلك وتفانيك في عملك ولعشقك لمصر.. وشكرا لفريق الجبابرة اللي بيشتغلوا معاك في الشركة رجالة وستات وشباب وبنات.. وشكرا كمان للجندي المجهول أوي إيهاب جوهراللي بيشتغل في صمت ومش بيحب يظهر في الصورة خالص.. عايز أقوله أظهر وبأن عليك الأمان بقي".

وسبق، مازح الفنان أحمد حلمي، الشاعر الغنائي أيمن بهجت قمر، بعد ظهوره في صورة مع الهضبة عمرو دياب بنفس “التي شيرت”، الذي ظهر به الفنان أحمد حلمي منذ ساعات قليلة بصورة له.

ونشر حلمي، صورة له مركبة مع صورة الهضبة وأيمن بهجت قمر، عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك"، وعلق عليها قائلًا: “هو أنت ليه ماتصورتش معايا يا أيمن مع أني عندي نفس الطقم كامل ببنطلونه ينفع يا عمرو”.

عاجل