الإثنين 29 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أول تعليق من محمد رشاد بعد حلقة مي حلمي: "العيب على اللي بتجهر بأسرار حياتها"

محمد رشاد ومي حلمي
فن
محمد رشاد ومي حلمي
الجمعة 16/أبريل/2021 - 11:09 م

رد المطرب محمد رشاد، على ما صرحت به الإعلامية مي حلمي عن تفاصيل حياتهما قبل الطلاق، خلال استضافتها في برنامج “شيخ الحارة والجريئة” بموسمه الخامس، عبر شاشة قناة “القاهرة والناس”.

وكتب محمد رشاد بعض الردود غير المباشرة من خلال “ستوري” حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”: "لا العيب على الناس اللي بتجهر بأسرار حياتها وتشهر بحد شافت الخير على إيده وأكلت من خيره في يوم". 

محمد رشاد

وأجاب على أحد متابعيه عندما قال له: “ردك المرة دي قوة مش ضعف.. مريض الشهرة طول ماللي قدامه ساكت بيصدق نفسه للأسف وبيعيش دور الضحية.. آسفة لتدخلي”، ليجيب: "دي حقيقة فعلا أنا صفحة وقفلتها وفضلت ساكت شهور بس.. جعان الشهرة طول ما اللي قدامه ساكت بيزيد فيها أكتر.. وبعد تصوير الحلقة والكلام اللي سمعته من تسجيلاتها كان لازم أرد لأن الكلام مبالغ فيه وقليل الأدب ودا اللي طلبته مني القناة حق الرد".

وعلق لمتابع آخر، قائلًا: "مش قلنا ليس على المريض حرج".

محمد رشاد

وقالت مي حلمي خلال لقائها مع المخرجة إيناس الدغيدي ببرنامج “شيخ الحارة والجريئة”: "فكرت أجمد بويضاتي بعد الطلاق عشان خايفة أني أكبر وأبقى لوحدي وميكونش عندي طفل، وعملية الإجهاض اللي حصلت لي كانت طبيعية، نفسي أتحب أنا متحبتش.. ومش بعيط عليه"، مؤكدة أن طليقها كان دائمًا ما يقوم بالتعدي عليها بالضرب وذهبت إلى عملها مُصابة ذات مرة.

تابع مواقعنا