الجمعة 29 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أحمد سعد يعلن موعد حفله المقبل في شبين الكوم

أحمد سعد
فن
أحمد سعد
الثلاثاء 27/يوليو/2021 - 06:37 م

يستعد المطرب أحمد سعد لإحياء حفل غنائي بشبين الكوم، يوم الجمعة المقبل الموافق 30 من شهر يوليو الجاري، وذلك لصالح إحدى شركات الاتصالات.

وكتب أحمد سعد في منشور عبر حسابه الخاص بموقع تبادل الصور والفيديوهات “انستجرام”:"مستنيكوا يوم الجمعة القادمة حفل اورنج الضخم".

أحمد سعد عبر انستجرام

سبق أن سرد أحمد سعد موقفًا مؤثرًا حدث معه خلال إحيائه إحدى حفلات الزفاف مؤخرًا، بسبب العروس التي ظلت تبكي طيلة الفرح بسببه.

ونشر أحمد سعد مجموعة من الصور من حفل الزفاف عبر حسابه الخاص بموقع “انستجرام” معلقًا: “كنت بغني في فرح ولكن الفرح كان مليء بالبكاء، بدأت بأغنية كل يوم والناس مبسوطة وبعدها بغني أغنية بحبك يا صاحبي، قاموا الناس جريوا عليا بسرعة وقالوا لي لأ ماتغنيش أغنية بحبك يا صاحبي، ماتغنيش بحبك يا صاحبي! مافهمتش في إيه؟! فماغنتش بحبك يا صاحبي”.


وتابع: "والعروسة قامت بتعيط وجريت بعيد عن الفرح! فغنيت أغنيه تانية قامت العروسة تاني وعيطت وسابت الفرح! مكنتش فاهم في إيه؟! طب أغني إيه ؟! المعازيم قالوا لي معلش لأن هي بتحب أبوها جدًا وأبوها كان بيحبك حب غير عادي وإنت بالنسبة له أهم حد وكل الأغاني بتاعتك لها ذكريات مع أبوها".


واستطرد: “وهي كانت بتغني له بحبك يا صاحبي، لو هو موجود دلوقتي كان أول حد هايجيبه يغني في الفرح كان هايكون إنت، ومش العروسة هي اللي جابتني الفرح العروسة في الفرح طول الوقت تبصلي وتفتكر أبوها وتعيط”.

وأنهى حديثه كاتبًا: “العروسة دي علمتني يعني إيه بنت بتحب أبوها وإن الحب ده قد إيه حقيقي وصادق وإن الأب ده كان راجل طيب وأب حنين علشان يتغناله من بنته بحبك يا صاحبي  الله يرحمه”.

تابع مواقعنا