الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

فتاة الفستان: أنا سقطت في الكلية.. وهطلع على أمريكا أو لندن .. فيديو

حبيبة طارق فتاة الفستان
كايرو لايت
حبيبة طارق فتاة الفستان
الأربعاء 04/أغسطس/2021 - 08:04 م

قالت حبيبة طارق، المعروفة إعلاميًا بفتاة الفستان، إنها رسبت في مادتين بالكلية، بعدما تم تهديدها برسوب في مادتين، إثر حادثتها المشهورة بارتداء فستان داخل الحرم الجامعي.

وأضافت فتاة الفستان ، في بث مباشر نشرته عبر صفحتها الشخصية على “فيسبوك”: "أنا سقطت في الكلية، ومكنتش هكمل فيها أصلا، وهسحب ورقي وأقدمه في جامعة خاصة بالإسكندرية، ولو متقبلتش في مصر هقدم في جامعة بره مصر".

وتابعت: "كل إشاعة طلعت من حد على كرامتى وسمعتي هيتجاب، أنا قعدت شهرين بجري على القضية".

وأوضحت طارق أنها عملت بكثير من المجالات منها الموارد البشرية وشركة اتصالات معروفة، ولم تتحرك بأي شخص خلال عملها.

وقالت حبيبة طارق فتاة الفستان : "أنا عمري ما أذيت حد، أنا بروح الكلية أمتحن وأمشي، وهما طلعولني غشاشة، عشان البنطلون اللي مش لابساه".

وأكدت فتاة الفستان : في واحدة عندي على الفيس بوك، من أول يوم المشكلة بتاخد صوري على الفيس وتحطوها في جروبات وعليها كلام مش كويس عني، وكلام زي زفت عني، وآخر حاجة وصلتني منها، إني هشيل مادتين، بالفعل أنا شيلت مادتين أنا مش عاوزة حاجة من جامعة طنطا.

وأشارت فتاة الفستان إلى أن عميد الكلية وقف بجانبها في أول الحادثة، إلا أنه تقدم بشكوى ضدها لإثارتها الشغب.

وقالت حبيبة طارق فتاة الفستان : أنا أسحب ورقي وأحضر الباسبور واطلع على أمريكا أو لندن أنا أهلي هناك اصلا، وكل قرايبي بيقولولي تعالي كندا وأمريكا ادرسي عندنا، أنا أصلًا مينفعش أكمل معاكم، لأنه اتقالي لو كملتي في الكلية دي مش هسيسبوكي في حالك ولا هتعدي في النتيجة". 

تابع مواقعنا