الخميس 18 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

رامي رضوان يكشف تفاصيل واقعة إلقائه هاتف سيدة في جنازة دلال عبد العزيز

رامي رضوان
فن
رامي رضوان
الثلاثاء 10/أغسطس/2021 - 11:11 م

استنكر الإعلامي رامي رضوان، بعض المواقف التي حدثت خلال جنازة الفنانة دلال عبد العزيز، ومحاولة بعض الحضور تصوير قبر الفنانة الراحلة.

وكشف رامي رضوان خلال برنامجه مساء dmc، واقعة إلقائه بهاتف إحدى السيدات في جنازة دلال عبد العزيز قائلًا: يعلم الله لا هزود ولا هنقص، أنا كنت خارج من المدفن علشان أطلع أخد العزاء ما كنتش عارف أخرج من الزحمة وفي ست بتزقني علشان تدخل قالت لي عاوزة أدخل علشان بحبها أوي وعاوزة ادعيلها، قلت لها مش هتعرفي ومفيش مكان قلت لها ادعيلها من هنا.

وأضاف: ببص يمين لقيت اللي كانت بتدعي إنها بتحبها وعاوزة تقرأ لها الفاتحة بتصور وبتحاول تاخد أي لقطة، هل دي لحظة تستدعي الكذب، ولا إراديا اتعصبت ورميت التليفون منها، وقلت لهم حرام عليكم احترموا اللي إحنا فيه.

وأكمل: بعدها لقيتها معدية قلت لها لقيتي تلفونك واعتذرت لها وقلت لها بس ما يصحش اللي حصل ولازم تقدري الموقف، هي سيدة مش فتاة هي في الأربعينات أو الخمسينات.

وأكد رامي رضوان، أن الرسائل التي تلقوها من جمهور الفنانين دلال عبد العزيز وسمير غانم طمأنتهم أنهما في مكانة أفضل في الجنة، مضيفًا: من حبه ربه حبب فيه العباد، وهذا الحب الجارف مش من فراغ يا رب يكون لرضا ربنا سبحانه وتعالي عليهم.

ونفى رامي رضوان، ما تردد حول تدهور حالة الفنانة دلال عبد العزيز، بعد علمها بوفاة الفنان سمير غانم، مؤكدًا أن ما تردد عار تمامًا من الصحة.

تابع مواقعنا