الجمعة 10 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أحمد شيبة يطرح "أنا مش فاضلكوا" على يوتيوب بعد تأجيلها

أحمد شيبة
فن
أحمد شيبة
الجمعة 20/أغسطس/2021 - 02:07 ص

طرح المطرب الشعبي أحمد شيبة أحدث أغانيه، والتي تحمل اسم “أنا مش فاضلكوا”، على موقع الفيديوهات يوتيوب، وذلك بعد تأجيل طرحها بسبب وفاة ابن شقيقته.
وسبق ان أعلن أحمد شيبة عن وفاة ابن شقيقته، عبر حسابه بموقع فيسبوك قائلًا: « إنا لله وإنا إليه راجعون توفي اليوم ابن أختي.. الرجاء الدعاء له»، وكان هذا السبب في تأجيل طرح الأغنية ليتم طرحها الأن على الجمهور.


كلمات أغنية أنا مش فاضلكوا


وتقول كلمات الأغنية: وهتزعلوا لو زرعت في يوم جميل..والجميل راح عند حد ماهوش أصيل..واللي بعد بكره يتندم ويرجع..واما يرجع يبقي حمله التقيل..اقروا التاريخ وحاتعرفوا سيرتي الذاتية..أنا اللي اسمي يتضرب له مليون تحية..واللي قالوا عني كلمة ولو في غيبتي..حاردهالهم بس بدل الكلمة مية..أنا مش فاضلكوا..ما افضي اجيلكم..هتشوفوا مني حاجات غريبة بشكل تاني..وانتم ونصيبكو لما ابقى اجيلكم..بس ابقوا سدوا على اللي جاي من لساني.
فريق عمل أغنية أنا مش فاضلكوا.


وأغنية أنا مش فاضلكوا من كلمات رضا الهصري، وألحان فارس فهمي، وتوزيع طه الحكيم، مونتاج محمد حسن، والأغنية تم تصويرها على طريقة الفيديو كليب من إخراج ايهاب الطويل.
أحمد شيبة
ومن ناحية أخرى يحيي المطرب أحمد شيبة اليوم 20 أغسطس، حفلًا غنائيًا بالساحل الشمالي مع كل من عنبة، ومغني المهرجانات عمر كمال.

تابع مواقعنا