الأحد 05 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

«لو هتسيب» لـ محمد حماقي تتخطى الـ8 مليون مشاهدة بعد أسبوع من طرحها

محمد حماقي
فن
محمد حماقي
الإثنين 23/أغسطس/2021 - 06:01 ص

تخطت أغنية لو هتسيب للفنان محمد حماقي، حاجز الـ8 مليون مشاهدة، على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، وذلك في وقت قياسي، حيث أنها حققت هذه المشاهدات في أسبوع من طرحها.

وتعد أغنية لو هتسيب، هي ثاني أغاني ألبوم محمد حماقي الجديد الذي يحمل اسم يافاتني، وتم طرحها بعد أغنية زيها مين، والأغنية من كلمات تامر حسين، وألحان وتوزيع أحمد إبراهيم، وديجيتال ماستر طارق مدكور.

كلمات أغنية لو هتسيب

وتقول كلمات أغنية لو هتسيب: «عايزني ياحبيبي أخلي بإلى من مين؟.. أخلي بالي من نفسي اللي سايباني، ورايحة وراك عشان مالهاش حبيب تاني، ده أنا ح أعاني، عايزني ياحبيبي أخلي بالي من مين؟، أخلي من نفسي وليه يعني؟، وبتقولهالي وانت خلاص مودعني.. طب اقنعني».

أغنية زيها مين

وكانت أغنية زيها مين هي الأغنية الأولى من ألبوم حماقي، والتي حققت نجاحًا كبيرًا وقت طرحها على موقع يوتيوب، إذ أنها تخطت حاجز الـ10 مليون مشاهدة في وقت قياسي من طرحها، والأغنية من كلمات وألحان عزيز الشافعي.

أغنية تك

وتعد أغنية تك هي ثالث أغاني ألبوم حماقي، وستكون آخر سينجل يتم إصدارها قبل الإصدار، الذي طال انتظاره لألبوم يا فاتني، المقرر طرحه قريبًا، وهي من  وهي من كلمات أمير طعيمة، وألحان عمرو مصطفى. 

كلمات أغنية تك

وتقول كلمات أغنية تك: «حبيبي داس على قلبي تك، وأنا يا ناس كده على المحك، ومابقاش في عندي شك، خلاص ملكني هواه، ده أنا مشيت علشانه عكس، على زمان علمت أكس، ولو أعيش وياه في حبس، هقول دي أحلى حياة، بدوب أدوب أدوب من عينيه، وأنسى روحي بين إيديه، قلبي داب من اللي اسمه إيه، وخلاص مسلّم ليه، أنا زمان كان عندي كبر».

تابع مواقعنا