الأربعاء 24 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

سمية الخشاب تكشف المقصود من إيحاء صورتها المثيرة للجدل بعد عقد قران أحمد سعد

سمية الخشاب
فن
سمية الخشاب
الإثنين 23/أغسطس/2021 - 11:27 م

ردت الفنانة سمية الخشاب على تعليق أحد متابعيها الذي وجه لها سؤالًا عمّا تقصده من صورتها الأخيرة التي أثارت جدلًا واسعًا على مواقع التواصل الاجتماعي بعد عقد قران أحمد سعد على عارضة الأزياء علياء بسيوني يوم السبت الماضي.

وجه أحد متابعي سمية الخشاب سؤالًا لها كاتبًا: «بعد إذنك يا فنانة عايز أعرف الحركة دي معناها إيه علشان مش عارف استوعبها وخايف اللي في دماغي يطلع يصح وبعد كده نبقي نصفي النية براحتنا».
ردت سمية الخشاب عليه: «مكتوب عليها Love you all وقبلها كان إيموجي عليه وش وقلوب وعاملة في الصورة نص قلب وكاتبة علي تويتر بحبكم أوي تحتها».

وتابعت:«محتاجين إيه تفهموه اكتر من كده؟ أنا مش مسئولة عن أي فبركة أو عن أي شخص بيعمل سكرينات ليا أو لأي شخص تاني عشان يعمل فتن وزيطة ومواضيع ملهاش أي لازمة والناس تمشي وراه ويلم ترافيك، أنا بحب جمهوري وبحترمه ومش مسئولة عن أي نوايا أخرى.. شكرا».

كانت سمية الخشاب شاركت جمهورها صورة لها، عبر حسابها الخاص بموقع تويتر، وهو ما أثار حالة واسعة من الجدل جاءت معظمها تشير إلى أنها تعليق من النجمة على زواج طليقها.
وسبق أن ردت سمية الخشاب على انتقادات الجمهور لها، عبر تدوينة على حسابها الخاص بموقع التدوينات القصيرة تويتر، كاتبة: «يعني بتفبركوا ردود، وبتثيروا فتن، ومع ذلك محدش مهتم بيكم.. ربنا يعينكم على نفسكم، ويشغلكم بنفسكم».

تابع مواقعنا