الخميس 25 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

محمود سعد عن حجاب حلا شيحة: جالها كوابيس وحاجات بتستدعيها | فيديو

حلا شيحة
فن
حلا شيحة
الخميس 02/سبتمبر/2021 - 12:31 ص

كشف الإعلامي محمود سعد كواليس ارتداء الفنانة حلا شيحة الحجاب منذ سنوات، مشيرًا إلى أنها شخصية جيدة ذات أخلاق محترمة وأحلامها بسيطة ومحدودة في الدنيا.

ونشر محمود سعد مقطع فيديو له تحدث خلاله عن علاقته بالفنانة حلا شيحة التي تعود لـ 20 عامًا، قائلًا إنه ذات يوم هاتفته والدة حلا شيحة وأبلغته بنيتها في ارتداء الحجاب بالرغم من تقديمها أفلامًا ناجحة كثيرًا وطلبت مني معرفة السبب، فأسرعت إليها وتحدثنا ما يقرب من 6 ساعات. 

وتابع محمود سعد: وحكيتلي إنها شافت أحلام كتير ووكوابيس وحاجات بتستدعيها ولقيت إنها حاسه جدًا موضوع الحجاب بشكل 100% وخرجت قولت لمامتها سيبيها هي هتلبس الحجاب دلوقتي وهصورها بالحجاب عند عادل مبارز زميلنا لأنها عايزة دا من جواها.

وأردف محمود سعد: واستمرت علاقتي بيها متوقفتش أبدًا وتسافر وتغيب ونتكلم  وفي رمضان تكلمني عن الملكوت والله، فيه في الإيمان ارتفاع وهبوط والإيمان بتاع الإنسان مش مستوي وعشان كده فيه اختبارات ديمًا من الله فكلنا عندنا التناقض دا، وأعرفها من نحو 20 سنة وعمري ما شوفتها بتتكلم عن حد وحش أو تذم وحش، ولما رجعت من كندا بقيت بتقولي كنت مع كذا ودول حلوين أوي وجميل وطيبين فقولتلها حلا حبيبتي بلاش الهطل بتاع زمان دا الدنيا اتغيرت اصبري شوية هتشوفي حاجات مش هتعجبك.

حلا شيحة وفيلم مش أنا

وطُرح للفنانة حلا شيحة مؤخرًا فيلم مش أنا مع الفنان تامر حسني الذي حققا إيرادات مرتفعة في دور العرض السينمائية في مصر والوطن العربي، وأثارت جدلًا واسعًا عند طرح كليب الأغنية الترويجية للفيلم، مشيرةً إلى أن ما تم طرحه خالف اتفاقها مع تامر حسني، وعبر عن استيائها من خلال حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام.

وضم فيلم مش أنا العديد من الفنانين مع تامر حسني وحلا شيحة، منهم سوسن بدر وماجد الكدواني وحجاج عبد العظيم ومحمد عبد الرحمن الشهير بـ توتا وشيرين وعصام السقا وإياد نصار وفايز المالكي وأسما سليمان ومحمد الجوهري، والفيلم قصة وسيناريو وحوار تامر حسني وإخراج سارة وفيق.

تابع مواقعنا