رئيس التحرير
محمود المملوك

أرملة أحمد هيبة تناشد المسئولين لمساعدتها بعد وفاة زوجها: بدفع إيجار 1200 وعندي 4 أطفال

أحمد هيبة
أحمد هيبة

ناشدت أرملة الفنان أحمد هيبة، المسئولين للوقوف بجانبها، وتوفير معاش تستطيع من خلاله تكملة حياتها هي وأبنائهما الأربعة، بعد رحيل زوجها، والذي غاب عن عالمنا يوم الأحد الماضي، إثر حادث سير أليم.

وقالت أرملة أحمد هيبة خلال لقائها بـ القاهرة 24: مين هيرضى يشغلني، وأنا على إيدي طفلة ومعايا 3 أطفال صغيرين، ومكانش عندي دخل تاني غير جوزي.

أرملة أحمد هيبة

وتابعت أرملة أحمد هيبة: بناشد كل المسئولين أنهم يقفوا معايا، وجنب عيالي اللي ملهمش غير ربنا، وحاليًا أنا بدفع ايجار 1200 وابني رايح تانية ابتدائي، وبنتي رايحة المدرسة السنة الجاية، ودلوقتي هعيش إزاي.

وحصل القاهرة 24 على التقرير الطبي للفنان أحمد هيبة، وجاء فيه: الوفاة جاءت نتيجة كسر في الجمجمة، وبتر في الذراع الأيمن، ونزيف داخلي، وكسور متعددة، وذلك نتيجة حادث اصطدامه بأجسام صلبة، والوفاة ليست بها شبهة جنائية.

وفاة أحمد هيبة

وكشفت أرملة الفنان أحمد هيبة، أن زوجها قبل الحادث، كان عائدًا من عمله، حيث ذهب لإحدى شركات الإنتاج من أجل التعاقد على فيلم جديد مع الفنان رامز جلال.

وعبرت عن حزنها الشديد لفقدانها زوجها وتركها بمفردها هي وأبنائهما، وكشفت تفاصيل المكالمة الأخيرة مع زوجها، وقالت: حادث مؤلم أوي إنه يكون راجع وجايب العشاء لأولاده ويحصله الحادثة دي ويروح مننا، وجوزي والسواق بتاع الميكروباص هما اللي ماتوا.