الخميس 25 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

متابعو بيج رامي يعلقون على فيديو تدريباته داخل الجيم: خفف الأوزان والعب صح.. واللاعب يرد| صور

بيج رامي
محافظات
بيج رامي
السبت 18/سبتمبر/2021 - 04:55 م

نشر ممدوح السبيعي والمعروف بـ بيج رامي، ابن محافظة كفر الشيخ، فيديو خلال الإعداد البدني للتجهيز لمستر أولمبيا، وعلق عدد كبير من المواطنين على الفيديو، حيث ظهرت أغلب التعليقات «خفف الأوزان.. العب صح».

يقضي بيج رامي فترة الإعداد البدني خلال هذه الأيام للمشاركة في مستر أولمبيا، التي حصل على لقبها في 2020.

تعليقات المواطنين علي بيج رامي 

بيج رامي لم تخلُ صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي من تعليقات المتابعين التي اتسمت بالمزاج على الفيديو الذي تم نشره.
قال محمد النبوي، في تعليق له: «بص يا وحش الوقفة بتاعت رجلك دي ممكن تكسرها اعتقد انك لازم تغير الكوتش بتاعك لأنوا مقالكش كده»، ليستكمل شكري محمد، «عاش يا شامب بس متفردش رجلك أوي كدة علشان ركبتك وربنا يسترها عليك»، ليضيف بيشوي منير، في تعليق على بيج رامي، «غلط تشيل الوزن كلة كدا في النهاية على ركبتك».

تعليقات المواطنين علي بيج رامي

علق أحمد الكاني على الفيديو قائلًا: «المسرح اللي هيحكم ما بينا وإن شاء الله أنا اللي اخدها السنة دي مش أنت»، في إشارة إلى بطولة مستر أولمبيا، فيما يظهر من الصورة الشخصية له شاب في مقتبل العمر ونحيف.

تابع محمود أبو القاسم: «إيه ده ده فيه ناس داخله تعدل في التعليقات علي بيج رامي في التمرين»، ليتابع عبد الرحمن محمود «طب منا كنت بلعب بأوزان ذي دي بالظبط متسائلا لماذا لم يصعد لمستر أولمبيا».

تعليقات المواطنين علي بيج رامي

من جانبه علق بيج رامي على هذه التعليقات لـ« حاضر يا شباب هخف الأوزان وألعب صح».

تعليقات المواطنين علي بيج رامي

يستعد بيج رامي لبطولة مستر أولمبيا 2021 التي ستقام في أورلاندو بالولايات المتحدة في الفترة من 7 إلى 10 أكتوبر، وحصل عليها في نسختها الماضية.

https://fb.watch/85CpWDCfiG/
تابع مواقعنا