الخميس 25 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

نجل طارق العريان يعود إلى مصر بعد مشاجرة شيرين أبو العز في لبنان | صورة

شيرين أبو العز وعمر
فن
شيرين أبو العز وعمر العريان
الجمعة 24/سبتمبر/2021 - 11:22 م

أعلنت هالة العتال، طليقة المخرج طارق العريان، عودة ابنها عمر العريان، من لبنان بعد مشاجرته الأخيرة هناك، ودخوله المستشفى وإجرائه ثلاثة عمليات جراحية بسبب تعرضه لكسور في أماكن متفرقة بجسده.

وكتبت العتال على حسابها الشخصي بـ فيس بوك،: الحمد لله رب العالمين، علي كرمك ولطفك، ألف حمد  وشكر، رجوع ابني لمصر وأحب أشكر،  مصر الطيران على تعاونها، معنا وحرسها علي سلامه ابني، ده أولًا اما بالنسبة لرفضي الرد على  صحفي، هو اهتمامي  بعمر أولا، وسفري ليه بعد كام  ساعة، وربنا يعلم بحالي ساعتها، ممكن أرد دلوقت.

وتابعت: ابني محترم من عيله بتفهم في الأصول ومتربي علي معامله الناس كلها باحترام وخصوصا المرآة، يعني ابني مضربيش حد علي وشه، ابني كان مع  خطيته وصاحبتها وكل مشكلته أنه مارديش يسلم على واحدة في اضايقت أوي وعملت المشكلة، وكان هو لوحده بس.

هالة العتال على فيس بوك

وأضافت: وفجأة خناقه مع عشر للأسف أني بقول رجاله وهو كان راجل بيدافع عن خطيبته والبنات اللي معاهم لوحده مع عشرة بيتخقانوا معاه وكان حيتقتل، لولا ستر ربنا، حق ابني هيرجع إن شاء الله، وأنا واثقه في القضاء  اللبناني، ومعلومة بيحاولوا يعتذرو وكلمو عمر وطارق كتير وعندي المكالمات وعايزين يتصالحوا لأنهم  عارفين أن مصيرهم السجن وده استحالة طبعا لأن ابني عمل عمليات.

واستكمل: وده حرام  بس أنا بقول حمد لله لأنه طلع راجل وهو معايا أنا وطارق وخطيبته ووسط أهله أصحابه وانشاء الله يتمم شفاءه علي خير، وده أو كلام عن  لساني، بعد الهري اللي حصل، وحسبي الله ونعم الوكيل في أي حد اتسبب في أذى لأبني.

مشاجرة عمر العريان

وسبق وتصدر اسم عمر العريان نجل المخرج طارق العريان، تريند مواقع التواصل الاجتماعي، بعد تداول فيديو له أثناء مشاجرته في لبنان مع 10 شباب بسبب فتاة كانت معه، وفنانة أخرى شابة تُدعى شيرين أبو العز مصرية وتعيش في لبنان.

تابع مواقعنا