الجمعة 26 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

شديته من دقنه وهرب عريان.. ننشر أقوال ضحية اغتصاب الشيخ حسن بالدقهلية

اغتصاب سيدة _ ارشيفية
حوادث
اغتصاب سيدة _ ارشيفية
الأربعاء 13/أكتوبر/2021 - 12:29 ص

كشفت التحقيقات في واقعة اتهام الشيخ حسن 39 سنة، باغتصاب جارته من ذوي الاحتياجات الخاصة، بإحدى قرى المنزلة التابعة لمحافظة الدقهلية.

تعود تفاصيل الواقعة إلى شهر يونيو الماضي، عندما أقدم حسن م. م.، والملقب بالشيخ حسن، منزل، سيدة تدعي ث. م، 45 سنة، ربة منزل، من الصم والبكم، في الساعة 3 فجرا، وفوجئت به داخل غرفتها، فدفعته عنها بقوة فضربها على رأسها ثم أمسكها من رقبتها ليشل حركتها، فجذبته من لحيته الطويلة، إلا أنها لم تتمكن منه، حتى تمكن الشيخ حسن من اغتصابها، ولم يترك رقبتها حتى صرخت بقوتها فخاف من الجيران، وترك البيت وفر هاربا إلى الشارع.

ويواصل موقع القاهرة 24، نشر التحقيقات في واقعة اتهام الشيخ حسن باغتصاب سيدة من ذوي الاحتياجات الخاصة، واستمعت جهات التحقيق إلى المجني عليها.

 

أقوال المجني عليها
 


س: ما هي تفصيلات ما حدث وما هي كيفية التعدي عليكي تحديدا؟
ج: اللي حصل اني كان عندي حساسية وأخذت دواء ونمت وكنت سايبة لمبة صغيرة سهاري نحو الساعة 3 صباحا، وأنا نايمة فوجئت بجارنا المدعو الشيخ حسن سعد، دخل عليا الأوضة وخلع هدومة وحاول التعدي عليا وانا ساعتها فوقت وقعدت أقاوم فيه جامد علشان ابعده عني وهو يخبط بيده ويضربني علي دماغی وقعد يخبطني في رجلي ورفع رجلي اليسرى وانا وقتها كنت لابسة قميص بنص كم.

وتابعت المجني عليها في أقوالها أمام جهات التحقيق: حاول يكشف هدومي وأنا قعدت اقاوم فيه فطلع فلوس من جيبه وبيدها لي علشان استسلم وأنا دفعته بيدي وشديته من ذقنه وهو وقتها عض إيدي اليمين وضغط علي صوابع اليد اليسرى وضغط على رقبتي عشان ما صوتش واغتصابني بالقوة وأنا قعدت ألطم واصرخ فطلع جري وكان عايز ياخد هدومه فأنا شديتها فسابها وطلع جري.

س:متى وأين حدث ذلك؟ 
ج: الكلام ده حصل يوم 25 يونيو 2021 نحو الساعة 3 صباحا قرب أذان الفجر بقرية الروضة مركز المنزلة.

س: ما سبب ومناسبة تواجدك بالمكان والزمان سالفي البيان؟ 
ج: أنا كنت نايمة في بيتي 

س: من كان برفقتك آنذاك؟
ج: أنا كنت في الأوضة لواحدی، وأبلغت جارتي أم محمد كانت نامية في الأوضة المجاورة لي.

تابع مواقعنا