الأحد 19 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

بوسي شلبي تعلق على أزمتها مع بطلة فيلم ريش: دا أنا بجامل الناس كلها

بوسي شلبي وبطلة فيلم
فن
بوسي شلبي وبطلة فيلم ريش
الخميس 21/أكتوبر/2021 - 08:01 م

علقت الإعلامية بوسي شلبي على لقائها مع دميانة نصار بطلة فيلم ريش خلال فعاليات مهرجان الجونة السينمائي والذي أثار جدلًا كبيرًا بسبب طريقة كلام بوسي معها في اللقاء.

وقالت الإعلامية بوسي شلبي في تصريحات خاصة لـ القاهرة 24 بشأن الهجوم عليها بسبب طريقة كلامها مع الفنانة دميانة نصار بطلة فيلم ريش: أنا من أول الناس التي احتفلت بها وبعائلتها والأسرة.
أضافت شلبي: ولا يوجد  بينها وبيني أي شيء، والفيديو من 4 أيام، والذي نشره وصدره للمشاهدين بأني أكلمها بطريقة سيئة غرضه ركوب التريند.

وتابعت الإعلامية بوسي شلبي: الفنانة دميانة نصار مش صاحبة أي حد غيري، واللايف ليس به أي شيء، أنا بأقول لها أنا فرحانة بيكي، وإن حلمها كانت تسلم على عبلة كامل، النهاردة زيك زي عبلة كامل وماشية على الريد كاربت ونجمة زيها.

وأضافت بوسي شلبي: ويحسب للمخرج النهاردة أنها أتت للجونة واتفتحلها باب رزق كبير وحاجة إيجابية إنها تحقق حلم جديد لأسرة تغير حياتها.

وأوضحت بوسي شلبي في ختام كلامها: مفيش أي تنمر في كلامي، وأنا مدلعة الأطفال الصغيرين ومدلعة الطفل أبو سيفين وطلبت منه أن يشعل شمعة لي في الكنيسة وقولت له انت موافق ولا عامل فيها صعيدي، وقولت لابنها لازم تبقى فخور بماما وسعيد بيها، وهي ماشية في المهرجان تقول أنا مبحبش غير بوسي شلبي، دا أنا أكتر حد مشهورة بإني بجامل الناس كلها.

تابع مواقعنا