الأربعاء 19 يونيو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

لقاء الخميسي: أنا مش محظوظة وأحيانًا الدنيا بتقف ربنا عايز كده

لقاء الخميسي
فن
لقاء الخميسي
الأربعاء 10/نوفمبر/2021 - 01:08 ص

ردت الفنانة لقاء الخميسي، على سؤال الإعلامية لميس الحديدي، بقولها ليه أنتي مش محظوظة زي ما بتقولي، وذلك خلال حلقة برنامج كلمة أخيرة، المذاع عبر شاشة قناة ON.

قالت لقاء الخميسي: أنا مش محظوظة لأني بدأت من أول سلمة وفي لحظة وقفت رغم أني عملت حاجات تطلعني لآخر سلمة، بس أحيانًا الدنيا بتقف وأعتقد ده هو فكرة الحظ، ربنا بيبقى عايز كده، ربنا بيوقف حاجات عشان عاوز الأفضل لينا حتى لو تخيلنا أنها شر.

وتابعت: وقفت كتير بعد مسلسل قضية رأي عام رغم أني أخدت جوائز وبعدين عملت مسلسل الزوجة الرابعة، ووقفت كتير ولما جيت أفكر ليه لقيت أنه من الخطأ أن أفكر في ذلك، وقعدت 3 سنين في البيت بعد مسلسل أبواب الشك، ورجعت في ضد الكسر، وكنت ماضية مسلسل إجازة مفتوحة، وبعدين مضيت حكاية حتة من القمر.

 وردًا على سؤال الحديدي، لماذا لا تسعى للبحث عن الأدوار في حال التوقف وهذا ليس عيبًا، قالت: أنا بحب كل الناس  اللي أعرفها واللي معرفهاش أنا أصلًا حبيبة، بس عندي طبع أني لو محدش سألني مش هتكلم مابعرفش أتكلم في مواضيع في النص.


أكملت: فيه ناس ممكن تشوفني مش فاكة في قعدتي، لكن أنا بسيطة جدًا وطفلة في اللوكيشن، وبتنطط كتير وبهزر مع أي حد لكن فيه لحظات بحب أبقى عميقة.

تابع مواقعنا