رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

طليقة ماجد المصري: المندسين في حفل زفاف بنتي هجموا علينا زي الجراد

ماهيتاب ماجد المصري
فن
ماهيتاب ماجد المصري في حفل زفافها
السبت 25/ديسمبر/2021 - 11:05 ص

دافعت الفنانة منى إش إش، طليقة الفنان ماجد المصري، عن ابنتها ماهيتاب ماجد المصري، بعد انتشار فيديو لها، من حفل زفافها وهي تطالب بخروج الغير معزومين خارج القاعة بسبب التزاحم.

وكتبت منى إش إش على حسابها الشخصي بـ فيس بوك: ماهيتاب بنت بلد جدعة ومحترمة وحنونة واللي يعرفها هيأكد كلامي، أولا هي قالت للمتطفلين المندسين اللي إحنا مانعرفش مين دول وهجموا علينا زي الجراد وزحموا المكان على المسرح وقفوا ورانا وقدمها كأنهم أصحاب الفرح غير اللي كانوا تحت مع المعازيم قالتلهم انزلوا من على المسرح.

وتابعت إش إش: مش اطلعوا برة زي عناوين المواقع الإلكترونية عشان تلفت النظر.. اسمعوا كلامها بتقول إيه وركزوا، وللعلم أنا طلبت منهم يوسعوا المكان وعريسها كمان، وفي الآخر هي غضبت لأنهم لا حياة لمن تنادي، واللي غلط في بنتي ربنا ينتقم منه.

 

حفل زفاف ابنة ماجد المصري


وشهد حفل زفاف ابنة الفنان ماجد المصري، حضور عدد كبير من الفنانين والأقارب، وذلك بالإضافة إلى حضور عدد كبير من الغرباء عن الأسرتين؛ الأمر الذي دفع منى إش إش، والدة العروس إلى التعقيب على هذا الأمر.

وشاركت الفنانة منى إش إش، والدة ماهيتاب ماجد المصري، فيديو يوضح الواقعة، وعلقت قائلةً: سيبونا نفرح شوية مستكترين علينا الفرح ليه.. مين فيكم يعمل فرح ويلاقي أشكال غريبة تقتحم خصوصيتك ويندسوا بين المعازيم.

تابع مواقعنا