رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
دين وفتوي

المتهم باغتصاب ابنته بالظاهر: صاحبتها ساومنتي وقالت هات 20 ألف جنيه يإما هفضحك

هتك عرض - تعبيرية
حوادث
هتك عرض - تعبيرية
الإثنين 08/أغسطس/2022 - 06:00 ص

واقعة مؤسفة تعرضت لها فتاة، حيث كشفت التحقيقات في واقعة اغتصابها على يد والدها وصديقه في القضية التي حملت رقم 4768 لسنة 2021 جنايات الظاهر المقيدة برقم 1678 لسنة 2021 كلي غرب القاهرة، كواليس الحادث بحسب ما ذكره والد الفتاة أمام جهات التحقيق. 

 اغتصاب فتاة على يد والدها وصديقه

 

وقال والد الفتاة أمام جهات التحقيق أن ابنته تعرفت على أحد الأشخاص، قائلا: أول امبارح - يوم التحقيق معه- لاقيت واحدة اسمها فاطمة صحبت ياسمين وجايه عندي البيت، وبتوريني فيديو ليا وأنا متصور مع بنتي في اليوم اللي تعديت عليها فيه جنسيا وبتقولي فيه حد يعمل كده مع بنته ولاقيتها بتساومني هات عشرين ألف جنيه ياما هفضحك فتخانقت، معاها والجيران  اتلمت علينا وطلبوا الشرطة وبعد كدة روحنا علي القسم.

 

وأضاف في يوم واقعة التعدي جنسيا كانت من حوالي سته شهور في شهر ابريل 2021 في البيت عندي في الظاهر والخناقة حصلت أول امبارح يوم 2021/19/11 في مدخل البيت عندي، وانا كنت قاعد في بيتي عادي.

وقت واقعة التعدي على بنتي جنسيا أنا كان معايا خ. س ما وأول امبارح لما شوفت الفيديو كان معايا بنتي ياسمين، وخالد مد هو يبقي عديلي وصاحبي وكان  مقيم معانا في البيت من فترة.

 

وكانت قضت محكمة الجنايات حكما ببراءة الأب في اتهامه بالتعدي على ابنته جنسيا تحت تأثير المواد المخدرة، كما قضت بالسجن المشدد على صديقه في اتهامه باغتصاب الفتاة.

تابع مواقعنا