رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
دين وفتوي

مدرب كمال أجسام يتحدى شيرين عبد الوهاب: 6 أسابيع وهتوصلي للوزن المثالي

شيرين عبد الوهاب
كايرو لايت
شيرين عبد الوهاب
الأحد 21/أغسطس/2022 - 02:59 م

تحدى مينا سمير مدرب كمال الأجسام، الفنانة شيرين عبد الوهاب، بالوصول إلى الوزن المثالي، خلال وقت قياسي، بعد ظهورها بوزن زائد في حفل ختام مهرجان قرطاج الدولي.

مدرب جمال أجسام يتحدى شيرين 

وكتب مينا عبر حسابه الخاص على  موقع التواصل الاجتماعي، فيس بوك: ناس كتير بعتتلي على إني أعمل منشن لشيرين واعمل معاها تحدي، وأنا عارف طبعا هي مش محتاجه مدربين وسهل تروح لأقوى مدرب.

وأضاف: بس أنا بتحداها 6 أسابيع توصل لشكل وshape هي موصلتولش قبل كده في حياتها ولو معملتش ده نجحت فيه بإذن ربنا أنا هوقف تدريب تاني خالص، والوزن المثالي بإذن الله.

وأكمل: اعملوا منشن لشيرين ويا ريت تقبل التحدي، و6 أسابيع بالضبط وأنا قد كلامي، 45 يوم تحدي بإذن الله.

حملة تضامن مع تحدي مينا

وتضامن العديد من رواد مواقع التواصل الاجتماعي، مع تحدي سمير، حيث كتب حساب باسم نور الدين: شيرين تستاهل كل الحلو، فيما علقت كريستين الغربالي: إنتي قد أي حاجة.

وكتبت شيماء منصور: شيرين قمر وتستاهل كل حاجة حلو، أما رحاب رمضان فقالت: كلنا شيرين عبد الوهاب، وكلنا قبلنا التحدي.

بينما كتبت أسماء: تستاهل كل التحية والتقدير والاحترام على كلامك الواقعي جدا، عن حالته النفسية للأسف فعلًا، بيكون بنسبة كبيرة، الحالة النفسية، والضغوط، ربنا يهونها عليا جميعا.

تعليقات السوشيال ميديا 
تعليقات السوشيال ميديا 
تعليقات السوشيال ميديا 

وطلت الفنانة شيرين عبد الوهاب على جمهورها في حفل غنائي، بختام مهرجان قرطاج الدولي، وظهرت بوزن زائد غير معتاد عليها، كما اصطحبت طبيبها الخاص، الدكتور نبيل عبد المقصود، أستاذ علاج السموم والإدمان، حتى أنها قبلت يديه، خلال الحفل.

تابع مواقعنا