رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
دين وفتوي

فريدة سيف النصر ترصد مكافأة لمن يعثر على قِطّها: عِشرة ومتربّي وبقاله 4 أيام بره البيت

فريدة سيف النصر
فن
فريدة سيف النصر
الجمعة 18/نوفمبر/2022 - 08:29 م

رصدت الفنانة فريدة سيف النصر، مكافأة لمن يعثر على القط المفقود الخاص بها، معربة عن حزنها الشديد بسبب فقدانه، مشيرة إلى أنه لا يمكنه العيش بالشارع بعيدًا عن المنزل.

ونشرت فريدة سيف النصر، صورة القط عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، وكتبت: القط اللي ورا الأسود في أبيض اللي بيلعب مع اللي ورا أسود في أبيض، هو لونه رمادي غامق سادة، وعيونه خضراء.. متربي ومولود هنا، كل الناس بتسأل عليه، لا يمكن يغيب كده وقاعدلي على طول ودول صحابه وهو مختفي بقاله 4 أيام لا يمكن يعملها.

فريدة سيف النصر عبر فيس بوك

وأضافت، ممكن تكون عربية ضربته في رجليه ومش عارف يجي مرمي في حتة اسمه جراي.. رمادي بالإنجليش لو ندهتوه هيجي أو يبص، اللي يلاقيه يتواصل معايا بأي شكل، أمانة بالله عليكم هاتوه وأنا هعالجه.

واستكملت، يا رب لو حد خده علشان هو جميل أوي ومهذب يعامله حلو ويتواصل ويقول.. أرجوكم اسمه جراي، العشرة بقى مربياهم وهما مولودين أرجوكم.

وعرضت فريدة سيف النصر، مكافأة لمن يعثر على القط، قائلة: بلاش تريقة فعلًا هتجنن عليه، وشكرًا للي هيساعدني ولو ولاد لقوه ليهم مكافأة والله هو مش هيعرف يعيش برا علشان له أكل معين.. شكرًا.

فريدة سيف النصر

وعلى جانب آخر، تشارك الفنانة فريدة سيف النصر، في مسلسل العمدة، والعمل العديد من النجوم أبرزهم: محمد رمضان، زينه، مي كساب، وجارِ التعاقد مع باقي أبطال العمل، وهو من تأليف وإخراج محمد سامي، وإنتاج ميديا هب سعدي جوهر، وتدور أحداثه في إطار اجتماعي حول رجل صعيدي وهو محمد رمضان في العمل ويتزوج أكثر من سيدة، وتتطور الأحداث بعد ذلك.

تابع مواقعنا