السبت 15 يونيو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أول تعليق من شيرين عبد الوهاب بعد سقوطها في حفلها بدبي: هروح المستشفى أتطمن

شيرين عبد الوهاب
فن
شيرين عبد الوهاب
السبت 29/أبريل/2023 - 12:34 ص

أعربت الفنانة شيرين عبد الوهاب، عن سعادتها الشديدة لنجاح حفلتها بدبي، كما علقت على سقوطها على خشبة المسرح.

وقالت الفنانة شيرين عبد الوهاب، بعد سقوطها على المسرح، خلال مؤتمر صحفي، إنها اعتادت على هذا النوع من الإصابات، وسيتم نشر فيديوهات سقوطها على مواقع التواصل الاجتماعي على الفور، أو إنه تم نشرها بالفعل بالتصوير البطيء، وإنها ستذهب إلى المستشفى من أجل الاطمئنان، مضيفة: إحنا واخدين على الإصابات، في ناس هتجودها على السوشيال ميديا، وهتعملها سلوموشن، وهطمن على نفسي في المستشفى دلوقتي.

لحظة سقوط الفنانة شيرين عبد الوهاب على خشبة المسرح

 وتحدثت الفنانة شيرين عبد الوهاب عن اختفائها الفترة الأخيرة، قائلة: أنا دوبلير قدامك دلوقتي، أوعد الجمهور بالاستمرار على ده وفي فنانين مسابتنيش أبدًا، وناس كتير جدًا أثروني باحترامهم ليا، الأستاذ عبد المجيد عبد الله، وأحلام، والعديد من الفنانين، ربنا يخليهملي، ويخليهم نجوم ساطعين.

أول تعليق من شيرين عبد الوهاب بعد سقوطها على خشبة المسرح

 

سقوط شيرين عبد الوهاب على خشبة المسرح

وتعثرت الفنانة شيرين عبد الوهاب على خشبة مسرح كوكاكولا أرينا بدبي، أثناء إحيائها لحفلًا جماهيريًا، وبعد سقوطها وجهت رسالة قوية للمنظمين، إذ قالت: بصوا رجلي ازرقت إزاي، هرفع قضية، إكتب كده هرفع قضية، لإن اللي بيحصل مع الفنان ده قلة ذوق والله العظيم حرام، شوف اللي صار مع عبد الله، بعدين ليا تصرف تاني، شيرين رجعت تاني، هطلب تعويض كبير، يالا خلينا نأمن مستقبل العيال.

لحظة سقوط الفنانة شيرين عبد الوهاب: السماعات المفروض تتدفن

وأردفت شيرين عبد الوهاب بعد سقوطها على الفور بسبب السماعات: شوفوا والله.. بجد شوفوا كل فنان حصل معاه موقف زي ده بسبب السماعات ديه، المفروض تتدفن في المسرح عشان المطرب ميقعش.. ولكن للأسف المنظمين عمرهم ما بيتعلموا، لكن عادي ما يقع إلا الشاطر، بجد حاجة صعبة.. ودلوقتي بكرة على السوشيال ميديا هيسيبوا كل حاجة وشوفوا شيرين وقعت، أنا المفروض دلوقتي لو أنا مأمنة على رجلي أخد منكوا قد إيه من المنظمين، بس يلا معلش، شوفوا اللي بيحصلنا.

تابع مواقعنا