الخميس 18 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

“حسابات زى الرز” تلاحقها.. آمال ماهر تتوعد: انتظروا فيديو لتوضيح كل الأمور

القاهرة 24
أخبار
الثلاثاء 25/سبتمبر/2018 - 12:19 ص

تواصل المطربة آمال ماهر، التدوين عبرصفحتها على موقع التواصل “فيس بوك، بعد نشرها تدوينة أكدت فيها تعرضها لضغوط نفسية وعائلتها أيضا، ففى تدوينة جديدة قالت “ماهر”، أن هناك حسابات تهاجم صفحاتها الشخصية، مؤكدة أن الحسابات جديدة.

 

وقالت “ماهر”، عبر الفيس بوك:”حسابات زي الرز لسة معمولة النهاردة لهم متابع واحد على تويتر بينشروا تويتة على نغمة واحدة عن هدايا اخدتها، انتظروا مني فيديو لتوضيح كل الامور ومين بالظبط اللي اخد هدايا، كل الحرب اللي بتحصل لي دي علشان يجبروني اكون في مكان انا مش عايزاه، انا بنت مصرية عمري ما اقبل على نفسي الغلط وعمري ما اقبل انحني لحد مهما حصل”.

وأكدت المطربة أمال ماهر، أنها تتعرض لضغوط وحرب نفسية ليس بمفردها، ولكن عائلتها أيضا، وذلك بعد سلسلة من التدوينات على صفحتها الرسمية على الفيس بوك، وذلك منذ فترة كبيرة شعر بها جمهور المطربة المتألقة.

وقالت “ماهر”، عبر صفحتها:” الضغوط والحرب اللي باتعرض لها انا واخواتي وعائلتي من فترة طويلة بتتزايد امبارح الاستوديو بتاعي اتشمع والنهاردة صيدلية اخويا اتشمعت دة غير التهديدات والشتايم اللي على موبايلاتنا يا ترى حنفضل ساكتين لحد امتىالله أعلم ؟؟!!”.

تابع مواقعنا