• بحث عن
  • مى حلمى ترد على أزمة زواجها من محمد رشاد.. استعانت بالأمثال الشعبية

    بعد إنتشار خبر انفصالها عن الفنان محمد رشاد، وبعد ما تردد من أقاويل كثيرة غير مؤكدة معظمها، حيث أشار البعض أن حالة وفاة السبب وراء خلاف رشاد وحلمي، والبعض الأخر أكد أن خلاف بين الأسرتين فيما يخص تفاصيل الزواج هو السبب.

    لكن خرجت منذ دقائق مي حلمي عبر صفحتها الرسمية على إنستجرام، توجه رساله، حيث يعتبر هذا هو أول رد لها بعد أزمتها الأخيرة، وقالت مي: “شكرًا لكل الناس اللي بتحبنا والزملاء اللي اطمنت عليا وسألت عني، قبل أي حاجة أنا مجاليش جلطة الحمد لله ولا الكلام دا مجرد ضغط نفسي وانسداد في الشعب الهوائية بقالي كام يوم، ودا أكيد بسبب اللي حصل.

    وأضافت “أن ما حدث خلاف وارد بين أي طرفين ومشاكل حياتنا الخاصة تخصنا لوحدنا وإحنا قادرين نحلها بكافة الطرق لأنها حياتنا إحنا وكشخصيات عامة محدش له يدخل ويتكلم ويحلل ويقول ضريبة الشهرة لا حياتنا الخاصة مش للشهرة، مش هطلب منكم غير الكلمة الطيبة”.

    وأختتم مي حديثها قائله: “ياريت نتعلم من الأمثال إلي ليها حكمة، العروسة للعريس والجري للمتاعيس، في الاخر كل الى داخل بين البصلة وقشرتها خارج، عمركم شفتو بصل من غير قشر مش هينوبكم غير ان كل الي قال كلمة وحشة هتقعد له وهيبقالنا الحلو كله”.

    الوسوم
    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق