• بحث عن
  • ريهام سعيد ترد على محمد رشاد بعد إلغاء فرحه مع مى حلمي: “أنا مش كبش فدا” (بيان)

    وجهت الإعلامية ريهام سعيد، رسائل للمطرب محمد رشاد، عقب حديثه عن حلقتها بالأمس، واتهامها بنشر وقائع خاصة عن حياته الشخصية وخطيبته، وذلك بعد انفصاله عن خطيبته المذيعة مى حلمى، ودخولها المستشفى أثر إصابتها بجلطة.

    وقالت “سعيد”، فى بيان حصلت “القاهرة24″، على نسخة منه:”أستاذ محمد رشاد هو أنت بتعلق علي الحلقة علي السمع؟ يعني ماتفرجتش غير علي مقاطع الفيديوهات صح؟ اتفرج علي الحلقة كاملة، ولا حد جاب سيرتك ولا قال أنك اتخليت عنها، أحنا بنقول أن أي بنت بيتلغي فرحها بتزعل وده بيبقي خير للطرفين، ركز في خطيبتك إلي في المستشفى وعلي فكرة أحنا طول الحلقه بنتمني لكم التوفيق  مستغربة جدا”.

    محمد رشاد يخرج عن صمته بعد انفصاله عن مي حلمي ويوجه 3 رسائل نارية لريهام سعيد

    وأضافت “سعيد”، :”وكمان عمري ما تناولت موضوع غير وهو مطروح من قبلي حضرتك كنت ترند قبل حلقتي ماتاخدش ريهام سعيد كبش فدا وركز في مشاكلاك، أستاذ محمد رشاد ال ٥ دقايق إلي في صبايا إلي بتمني فيهم الشفاء لزميله و بواسيها مايجوش حاجه جنب الأخبار إلي علي المواقع ماتاخدش  ريهام سعيد كبش فدا وركز في مرض خطيبتك و إلغاء زواجك الي هما اهم يكتر”.

    وأشارت “سعيد”،:”أولا أنا في حالة صدمة من تصريحاتك، الصحافة بتتكلم لمده ٣ أيام ومقررتش ترد غير عليه مع أني الوحيده  إلي ماتكلمتش علي سبب الانفصال لأنه خاص بيك، ثانيا مفيش حاجة اسمها حياة شخصية الشخصية عامة و هي دي الضريبة، و بالرغم من أن كنا علي علم بالموضوع يوم الأحد مذعناش حرف يوم الأحد لحد ما الصحافه كلها اتكلمت و مي دخلت المستشفي”.

    ريهام سعيد تكشف حقيقة إنفصال مي حلمي ومحمد رشاد

    وتابعت “سعيد”.:”ثالثا حضرتك قمت بتأليف سيناريو أن أنا قلت أنك اتخليت عنها ممكن يكون احساسك لكن مجاش حاجه شبه كده علي لساني، أنا قلت بتمني أنكوا تتصالحوا ولو محصلش يبقي خير فيكوا انتوا الاتنين، رابعا أنا قلت أني بتكلم عنها مش عنك لأن البنت دايما يتتاثر بإلغاء الفرح اكتر من الراجل، واخيرا زي ما قلت في الحلقة الي انت ماشفتهاش بتمني لكم كل التوفيق “.

    بعد فشل محاولات عودتها لمحمد رشاد.. انهيار مي حلمي ودخولها المستشفى

     

    الوسوم
    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق