• بحث عن
  • “دينا” تدخل في نوبة بكاء بعد سماع رسالة ابنها عن عملها (فيديو)

    بسنت محمد

    لم تتمالك الفنانة دينا من حبس دموعها بعد سماع تسجيل صوتي لابنها علي “خلال برنامج تحت السيطرة”، المذاع على قناة “النهار”، حيث طلب منها أن تقضي معه احتفالات رأس السنة القادمة.

    وقال على: “ماما شخصيتها مختلفة جدا في الشغل، دايما مستعجلة ومضغوطة، لكن في نفس الوقت مش بتتأخر عن مساعدة أي حد محتاجها”.

    وتابع: طول عمري فخور بشغل أمي وشايف أن شغلها جميل أوي، وبفرح لما بلاحظ فرحة الناس في الشارع لما بيشوفوها بس كنت اتمنى الشغل يكون أقل عشان أقضي معاها وقت أطول، خاصة إني من فترة طويلة لم احتفل بأعياد رأس السنة أو الكريسماس معاها بسبب الحفلات الكتير، ونفسي نحتفل برأس السنة مع بعض” .

    كما عبر على في نهاية التسجيل عن شدة حبه للفنانة:” أنا بقولها خلي حبك للناس في قلبك وخدي بالك من نفسك مع أن مش كل الناس هتحبك، وأنا بحبك جدا”.

    وعلقت دينا قائلة: “أنا ظلماه.. أول مره أسمعه بيتكلم.. وبكيت علشان عمري ما قضيت معاه كريسماس أو عيد.. ظلماه.. وهحاول السنة الجاية أخد حفلة في أي بلد وأخلص نمرتي وأسهر معاه لكن في مصر استحالة لأني بعمل 8 نمرات في أعياد الميلاد”.

    وأكدت أن المقابل المادي الكبير في الأعياد والمواسم هو مصدر رزق للفرقة التي تعمل معاها، لذلك أحيانا بيكون عندها التزام أكبر منها، لكنها وعدت ابنها بعمل اتزان لتلبيه رغبته في الاحتفال معها العام القادم.

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق