الخميس 28 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

متابع يضع أسما شريف منير في موقف محرج.. شاهد ماذا قالت؟ (صورة)

القاهرة 24
كايرو لايت
الخميس 18/أبريل/2019 - 06:55 م

تحرص أسما ابنة الفنان شريف منير، على مشاركة متابعيها صوراً خاصة من حياتها اليومية، وأحيانا ترفقها بصور من إحدى الشركات التي تستعمل منتجاتها أو عيادات التجميل التي تزورها، الأمر الذي وضعها في موقف محرج خلال الفترة الأخيرة.

ونشرت أسما عبر صفحتها الشخصية بموقع تبادل الصور والفيديوهات “انستجرام”، صورة برفقة زوجهال الفنان محمود حجازي ومدرب الجيم الخاص بها، قائلة:” سيبكم من الضحكة دي احنا كنا بندمر، مشكلتي مع الرياضة إني بزهق وبستسلم بسرعة مشاء الله فائقة، وبسخن يومين وأرجع أنام أكتر من الأول”.

 

View this post on Instagram

 

سيبكم من الضحكه دي احنا كنا بندمر.. مشكلتي مع الرياضه اني بزهق و بستسلم بسرعه مشاء الله فائقه و بسخن يومين و ارجع انام اكتر من الاول و زي اغلابنا بشترك في الجيم( بس) بحب أوي الاشتراك ( بس )هههه فلوسي خلصانه علي الاشتراكات ، لاكن المره دي انا و حجازي اخدنا عهد اننا نحافظ علي صحتنا اللي هي من غيرها احنا ولا حاجه، المهم…. قابلنا الرجل الطاحون ? @mahmoudta7oun مش عارفه اقولكم هو قد ايه حماسي و مسهل الموضوع جدا لدرجه اني حسه اني هاخد الحزام الأسود بعد بكره، بعيد عنكم مش عارفه اتحرك من ساعه ما اتمرنا أو اتمرمتنا بمعني اصح، بس الحقيقه مبسوطه جدا بكل عضله وجعاني لاني حسه اني كده ابتديت افوق… اتفرجوا علي الفديوهات اللي عنده علي الصفحه، انا جايا قريب في فيديو معاه متضحكوش هاجي و هتشوفوا…? اتقدم تارارا اتقدم

A post shared by Asma Sherif Moneer (@asma.sherif.moneer) on Apr 18, 2019 at 8:53am PDT

وأضافت،” وزي أغلابنا بشترك في الجيم ( بس) بحب أوي الاشتراك ( بس )هههه، فلوسي خلصانه علي الاشتراكات، لاكن المرة دي أنا وحجازي أخدنا عهد إننا نحافظ علي صحتنا اللي هي من غيرها احنا ولا حاجة”.

اسما شريف منير تعلق على هجوم أحد متابعيها (صورة)

وتابعت، المهم…. قابلنا الرجل الطاحون مش عارفه، أقولكم هو قد أيه حماسي مسهل الموضوع جداً لدرجة اني حسه إني هاخد الحزام الأسود بعد بكره، بعيد عنكم مش عارفه اتحرك من ساعه ما اتمرنا أو اتمرمتنا بمعني أصح، بس الحقيقه مبسوطة جداً بكل عضلة وجعاني لاني حسه اني كده ابتديت أفوق”.

أسما شريف منير لمنتقدي محمد رمضان: “بدل ما تهاجموه اتعلموا منه” (صور)

وتعرضت أسما لموقف محرج بعد نشرها تلك الصورة، حيث علق أحد المتابعين:” بتاخدي كام علي الإعلانات دي، لترد قائلة:”إعلانات ايه احنا بنطحن ده مش إعلان ده مشوار عشان احمسكم”.

 

أسما شريف منير
أسما شريف منير

 

تابع مواقعنا