الخميس 28 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

بعد نجاح حفله بالسعودية تامر حسني: “مفيش مستحيل إحلموا تحت أي ظروف” (فيديو)

القاهرة 24
فن
السبت 20/أبريل/2019 - 07:30 ص

شهدت مدينة الرياض مساء أمس الخميس حفل اسطوري رابع للنجم العربي المحبوب تامر حسني، حضره جموع كبيرة من عشاق فنه، محققا بذلك رقما قياسياً جديد في عدد الحضور، يضاف إلى ما حققه في جدة والخبر.

 

View this post on Instagram

 

زمان سمعت الجمله دي على قامه كبيره في الفن وعجبني العمق والتعب اللي فيها واتمنيت اكون واحد من اللي تتقال عنهم الجمله دي في يوم من الأيام … و قولت لنفسي عايزه مجهود مش طبيعي وفضلت الجمله دي تطاردني في ذهني بشكل غريب لحد ما اخيراً سمعتها وعالمسرح .. الحقيقه فرحتي بيها اكبر من اي لقب سمعته في حياتي واهم من اي جايزه عالميه حصلت عليها يا شباب إحلموا مفيش مستحيل إحلموا تحت اي ظروف واتعبوا عشان تحققوا الحلم (( النجاح على قد التعب )) الحمدلله

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on Apr 19, 2019 at 11:23am PDT

ونشر الفنان تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع “انستجرام” فيديو من حفلة أمس بالرياض وهو يقدمه مذيعين، قبل صعوده علي المسرح، و علق قائلا:”زمان سمعت الجمله دي على قامه كبيره في الفن وعجبني العمق والتعب اللي فيها واتمنيت اكون واحد من اللي تتقال عنهم الجمله دي في يوم من الأيام “.

تامر حسني يستعد لتصوير “كل سنة وأنت طيب” بعد عودته من بيروت

وأضاف: ” قولت لنفسي عايزة مجهود مش طبيعي وفضلت الجمله دي تطاردني في ذهني بشكل غريب لحد ما اخيراً سمعتها وعالمسرح .. الحقيقه فرحتي بيها اكبر من اي لقب سمعته في حياتي واهم من اي جائزة عالميه حصلت عليها يا شباب إحلموا مفيش مستحيل إحلموا تحت اي ظروف واتعبوا عشان تحققوا الحلم (( النجاح على قد التعب )) الحمدلله”.

 

تابع مواقعنا