الثلاثاء 23 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

المطربة أمينة تنشر مقطع لشقيقه أثناء غنائه (فيديو)

القاهرة 24
فن
الأربعاء 24/أبريل/2019 - 03:00 ص

أعربت المطربة أمينة، عن إندهاشها الشديد من بعض التعليقات التى تأتى من الأشخاص، ونشرت أمينة، مقطع فيديو لشقيقيها أحمد الذي يعمل شيف فى إيطاليا وهو يستعرض صوته في الغناء، وذلك عبر حسابها الرسمي موقع “انستجرام”.

وعلقت أمينة عن الفيديو:” بغض النظر هو واقف فين وبيتصور وكده بس حبيت أعرفكم ان ده أخويا أحمد بيشتغل فى دولة أجنبية وصوته زي مانتم سامعين ما فكرش فى مرة يقولى والنبى ساعدينى”.

 

https://www.instagram.com/p/BwmrOYKAcQg/

وأضافت أمينة :” أو في مرة قالي أقفى جنبى وخلينى أغنى زى ناس كتييير اوى ما بتعمل ومفكرين انى مسئولة عن مين يغني ومين مايغنيش والله العظيم لو بأيدى اقف مع الناس كلها بس معلش مسألة وقت ربنا يوطى نفوسنا”.

 

وأختتمت أمينة حديثها قائلة:”ملحوظة أحمد شيف ايطالى خطير وبرضه مافكرتش اشغله فى حته هنا خالص، الايام جايه يابو حميد ولو فى نصيب تبقى الحاجة اللى، بتحبها هيحصل ولو كان عندك ستين سنة، من اللى احنا معاصرينه ماتقلقش لسه فى أمل أخويا حبيبي”.

 

وكانت أمينة طرحت اخر ألبوم  غنائي لها برعاية شركة “مزيكا”، الذى يحمل عنوان “اللى راحوا”، وتم طرحه فى الأسواق وعلى اليوتيوب ومحطات الراديو، وعملت “أمينة” على اختيار موضوعات وكلمات أغنيات جديدة، وعقدت العديد من الجلسات، مع الشعراء والملحنين والموزعين الموسيقيين، لتقديم أغنيات متنوعة ومختلفة.

 

تابع مواقعنا