الثلاثاء 07 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

آسر ياسين ينشر صورة بنصف وجهه فقط.. تعرف على السبب! (صورة)

القاهرة 24
كايرو لايت
الخميس 09/مايو/2019 - 02:26 م

شارك الفنان أسر ياسين في حملة “نصك الحلو” مع جمعية مصر الخير، لمساعدة الأسر الفقيرة، حيث نشر صورة عبر حسابه على موقع “انستجرام”، ظهر خلالها بنصف وجهه فقط، وهو تقليد متبع بين كل المشاركين في الحملة.

 

View this post on Instagram

 

رمضان دايما بيظهر النص الحلو إلى جوانا …نص الخير …نص العطاء….عشان كده السنة دى أنا قررت أشترك فى حملة #نصك_الحلو مع مؤسسة مصر الخير .. بمساعدتكم، أنا وأنتم هنقدر نفطر ٧٥ أسرة مختلفة من قرى وأقاليم مصر طول شهر رمضان. إزاى؟ هنرسل رسالة “أو اكتر من رسالة ” فيها كود AY73 على رقم 9597 ، ثمن الرسالة ٥ جنيه. وكل ما عدد الرسائل يزيد هنقدر نوصل لمبلغ ٣٧،٥٠٠ جنيه ، إلى بيه هنقدر نفطر ٧٥ أسرة مستحقة ومصر الخير هتوصل لكل أسرة كرتونتين رمضان تكفيهم طول الشهر خلي زكاتنا السنة دي مع مصر الخير رمضان كريم ب #نصك_الحلو …كل سنة وانتو طيبين @misrelkheirorg #asseryassin #ramadan

A post shared by Asser Yassin (@asser_yassin) on May 9, 2019 at 12:47am PDT

وعلق ياسين على الصورة قائلا: “رمضان دايما بيظهر النص الحلو إلى جوانا نص الخير.. نص العطاء،عشان كده السنة دى أنا قررت اشترك فى حملة #نصك_الحلو مع مؤسسة مصر الخير”.

وأضاف: “بمساعدتكم، أنا وأنتم هنقدر نفطر ٧٥ أسرة مختلفة من قرى وأقاليم مصر طول شهر رمضان. إزاى؟ هنرسل رسالة “أو اكتر من رسالة ” فيها كود AY73 على رقم 9597 ، ثمن الرسالة ٥ جنيه. وكل ما عدد الرسائل يزيد هنقدر نوصل لمبلغ ٣٧،٥٠٠ جنيه، إلى بيه هنقدر نفطر ٧٥ أسرة مستحقة ومصر الخير هتوصل لكل أسرة كرتونتين رمضان تكفيهم طول الشهر”.

تابع مواقعنا