الجمعة 29 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

وفاء عامر تنهار من البكاء: “كفاية يا بسمة والنبي” (فيديو)

القاهرة 24
فن
السبت 11/مايو/2019 - 08:43 م

انهارت الفنانة وفاء عامر، من البكاء، بعد سؤال الإعلامية بسمة وهبة، من الشخص الذي ظلمها، وقالت هناك كتير ظلموني، قائلة: استحالة المظلوم يموت غير لما ربنا يوريله انتصاره في الظالم”.

وأضافت عامر خلال لقائها ببرنامج “شيخ الحارة”، المذاع على قناة “القاهرة والناس”، إنها راضية، وعندما تكون موجوعة تحمد ربنا عليه، فأنهالت  بالبكاء، قائلة:” ربنا ده جميل أوي .. كفاية يا بسمة والنبي.. انتي قاسية أوي المرة ديه”.

في سؤال جرئ من الإعلامية بسمة وهبة للفنانة وفاء عامر، قالت لها: “لو طلب منك المخرج خالد يوسف في شغل تشتغلي معاه؟”، وجاء رد عامر غير متوقع وهي التي شاركت يوسف كثيرًا في أعماله وخرجت في الكثير من اللقاءات تدعمه في العودة مرة أخرى للعمل الفني والسينمائي.

 

فقالت عامر خلال لقاءها ببرنامج شيخ الحارة المُذاع عبر فضائية القاهرة والناس، “بصراحة لو اتعرض عليا شغل مع خالد يوسف دلوقتي هرفض طبعًا، وبجد أنا زعلانه لأن بالنسبة لي كان حاجة كبيرة أوي وكنت بحسه قدامه بجهلي، لكن حاليًا كان فوق ووقع قدامي”.

 

وأضافت: “لو بيتفرج عليا دلوقتي أنا اسفة مش عارفة اشوفك دلوقتي زي ما كنت، أنا واضحة أنت خسرت كتير من جماهيريتك بسبب الفيديوهات التي أتمنى تكون فوتوشوب”.

تابع مواقعنا