• بحث عن
  • ناهد السباعي عن فستانها المثير للجدل: “الدبوس اتفك وزعلانة من الصحفيين” (فيديو)

    محمد سمير

    تحدثت الفنانة ناهد السباعي عن كواليس فستانها المثير للجدل والذي كشف جواربها الداخلية، قائلة: ” أنا زعلت من الصحفيين اللي كانوا بيصوروا ومقلوليش، وقبل ما أنزل من البيت الفستان اتفتح وماما عملته بدبوس، ولكن خلال الحفل الدبوس اتفك”.

    وأضافت السباعي خلال لقائها ببرنامج “شيخ الحارة”، والمذاع على قناة “القاهرة والناس”، قائلة “والله العظيم مكنتش عارفة إن هيحصل كدا.. غصب عني، وأنا عندي منطق في لبسي لو عريان من فوق ميبقاش عريان من تحت، لأن العري مش شياكة ومبقاش يميز اللي يطلع على الريد كاربت اللى يطلع عريان، لأن كل الناس بقت تلبس عريان، واللى يميز دلوقتي الفساتين الغريبة، مثل ليدي جاجا، وزي فستان الكنبة اللى اتريق عليه باسم يوسف، وهو كان قماش تنجيد فعلا وكان عاجبني، بهدف لفت الانتباه”.

    كشفت الفنانة ناهد السباعي، تفاصيل إلغاء زفافها وانفصالها عن خطيبها، قبل ساعات من موعد إقامة حفل الزفاف.

    وقالت السباعي، إن الذي حدث هو نشوب خناقة بين خطيبها مع شخص في الشارع أمام والدتها، مضيفة: “وأنا ادايقت أن هذا حصل قدامها لأن لها مكانة كبيرة عندي والمفروض ده ميحصلش قدام والدتي وده السبب.. ووالدتي خط أحمر”.

    وأضافت السباعي خلال لقائها ببرنامج “شيخ الحارة” المذاع على قناة “القاهرة والناس”، أنه شخص طيب جدًا وأهله ناس جمال فوق الوصف، قائلة: “أنا مقدرش ابني سعادتي وراحتي على آراء الناس”، موضحة أنها اتخطبت لمدة 6 شهور، قائلة: “ممكن يكون عصبي ولكن عمره ما مد إيده عليا ومحدش يقدر يمد إيده عليا”.

    وتابعت: “غلطنا في بعض كتير.. وبعد وفاة والدي، أخويا يوم الفرح مكنش سعيد ويوم كتب كتابي كان يوم العياط العالمي ونفسي أتجوز ويبقي عندي طفل.. ممكن أكون معقدة من الرجالة وانا اتربيت في بيت جدي بيكتب جوابات لي وأخويا كان حلو ومفيش في جماله، وملقتش زيهم ومفيش زيهم”.

    يذكر أن نفت الفنانة ناهد السباعي، إن كان المال أهم شئ في حياتها، مشيرة إلى أنها ليست من هذه الشخصيات أو حتى عائلتها من هذه النوعية، قائلة: “طول ما أنا عارفة اقضي احتياجاتي عمري ما يهمني الفلوس”.

    وأضافت السباعي خلال لقائها ببرنامج “شيخ الحارة”، المذاع على قناة “القاهرة والناس”، أن والدتها قالت إنها لا تطلب في ابنتها مهر كبير، اللي يتجوز بنتي يبقي مهنته بتجبله فلوس أكتر ما بتجيبلها، وأنا عملت أفلام قصيرة ومش مهم عندي الفلوس”.

    وتابعت، أنها كانت تنام في “النص” بين والدتها وزوجها قائلة: “ماما عملت السرير مترين عشان أنام معاهم”.

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    مقالات ذات صلة


    CIB
    CIB
    إغلاق