• بحث عن
  • تقنين أوضاع العضويات المستثناة للصحفيين بالزمالك (مستند)

    محمود أحمد

    أكد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، أنه تم تقنين جميع العضويات المستثناة ومن بينها عضويات السادة الصحفيين.

    وأرسل الزمالك خطابًا إلى ضياء رشوان نقيب الصحفيين، يخبره بتقنين أوضاع العضويات المستثناة للصحفيين بعد اعتماد اللائحة الأساسية للنادي المعدلة بقرار رقم 11 لسنة 2019.

    وحصل “القاهرة 24” على خطاب الزمالك الموجهة لنقابة الصحفيين بتقنين أوضاع العضويات المستثناة للصحفيين بعد اعتماد اللائحة.

    الزمالك
    الزمالك

     

    كريم حسن شحاتة لـ”رئيس الزمالك”: “إيه أخبار البت بتاعت البلكونة والشقة”

     

    قال الإعلامي كريم حسن شحاتة، أن إدارة نادي الزمالك تحصلوا على أموال طائلة “ملايين” في فترة تغير المدربين، مؤكدًا أن نجل رئيس نادي الزمالك تحصل علي 250 ألف يورو “من تحت التربيزة” في صفقة اللاعب عمر جابر، متسائلا أين 400 ألف جنية الخاصة بمحمد صادق، وجاء لي بورق لكي يكشف الحقيقة ولكني رفضت”.

    وتسأل شحاتة في لقاء صحفي، أن تذهب اشتراكات نادي الزمالك؟، قائلا:”مين اللي كان بيتحرك بالفلوس في شنط من النادي” بدون ورق أو مستندات أو حتي خزنة، وبدون رصيد حساب بنكي، وقام بدفع 40 مليون جنيه لعبد الله السعيد، مركدًا ان هذه الموال مال سايب لا أحد يتكلم فيها.

    وتابع الإعلامي،”هما ولاد رئيس نادي الزمالك عندهم شغلانة بيشتغلوا وبيتجيبلهم فلوس؟، كل واحد منهم معاه عربية بـ4 مليون جنيه”، متسائلا:” اشمعني شغل نادي الزمالك وصفقات اللاعبين من البرتغال؟ عشان بس يطلع يقول احنا شرفا وكلام من دا.. راعب الناس اللي بتشتغل في نادي الزمالك منهم مدربين كبار.. مش هيفضل طول عمره موجود شوية ومش هيعرف يخوش النادي بعد كدا”.

    واستكمل شحاتة:”أيه أخبار البت بتاعت البلكونة والشقة اللي اتاجرت اللي كانت للبوس فقط”.

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    مقالات ذات صلة


    CIB
    CIB
    إغلاق