الأربعاء 08 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

تعرف على سر خوف ريهام سعيد بعد وفاة فاروق الفيشاوي (صورة)

القاهرة 24
أخبار
الجمعة 26/يوليو/2019 - 12:59 م

أعربت الإعلامية ريهام سعيد عن خوفها، عقب وفاة الفنان القدير فاروق الفيشاوي، فجر أمس الخميس، بعد صراع من المرض، وذلك لرؤيتها أن وفاة كبار فناني سيؤثر مستقبلاً على جودة الأعمال الفنية.

وقالت عبر حسابها على موقع “انستجرام”: “أول مره أحس إني خايفة. خايفة ماتفرجش علي فيلم وأسقف بعد ما يخلص. خايفه مفيش مشهد أحس إني شبعت بعد ما أشوفه”.

 

View this post on Instagram

 

اول مره احس اني خايفه. خايفه ماتفرجش علي فيلم و اسقف بعد ما يخلص. خايفه مفيش مشهد احس اني شبعت بعد ما اشوفه. خساره اوي. خساره نور الشريف ، فاروق الفيشاوي ، محمود الجندي، احمد زكي ، محمود عبد العزيز. مع احترامي للفنانين الموجودين الناس دي مش هاتتكرر. الله يرحمهم بجد زعلانه يا رب المخرجين ز المنتجين يتنازلوا عن الشلل و الاصحاب و يدوا فرصه لمواهب بجد عشان نعوض جزء صغير من الخساره

A post shared by Reham Saeed (@rehamsaidofficial) on Jul 26, 2019 at 3:15am PDT

وأضافت: “خساره أوي. خسارة نور الشريف، فاروق الفيشاوي، محمود الجندي، أحمد زكي، محمود عبد العزيز. مع احترامي للفنانين الموجودين الناس دي مش هاتتكرر. الله يرحمهم بجد زعلانة يارب المخرجين والمنتجين يتنازلوا عن الشلل والأصحاب ويدوا فرصه لمواهب بجد عشان نعوض جزء صغير من الخسارة”.

“مشيت بدري قبل ماتحضر تخرجي”.. حفيدة فاروق الفيشاوي تنعيه بكلمات مؤثرة (صور)

وخيمت حالة من الحزن  على الوسط الفني، بعد إعلان وفاة النجم فاروق الفيشاوي، الذي وافته المنية صباح اليوم عن عمر يناهز الـ67 عاماً، وعبر العديد من الفنانين عن حزنهم الشديد لفقدان الراحل، وبدأو ينعوه على حساباتهم وصفحاتهم الرسمية بمواقع التواصل الإجتماعي.

تابع مواقعنا