الخميس 25 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

فيفي عبده: الرئيس السيسي يعني مصر.. ومقدرتش أتحمل أن حد يسئ إليه (فيديو)

القاهرة 24
كايرو لايت
الثلاثاء 24/سبتمبر/2019 - 11:03 م

قالت الفنانة الراقصة فيفي عبده إن الرئيس السيسي يعني مصر وإنها لم تتحمل إن يسئ أحد إليه، مؤكده” اللى يسئ للرئيس السيسي بيسئ لكل رجال ونساء مصر”.

وأضافت فيفي عبده خلال لقائها ببرنامج “يحدث في مصر”، المذاع على قناة “ام بي سي مصر”:” الجيش المصري شبعان والرئيس السيسي ابن بلد ووأكل على طبلية أبوه”.

فيفي عبده تعتذر 

قالت الفنانة فيفي عبده، إن جيش وشرطة مصر أيد واحدة، قائلة:” أنا من إمبابة ومصرية حتي النخاع وعمري ما غيرت مبادئي.. واعتذر عن سب الدين والشتيمة في الفيديو والانفعال اللي كنت فيه بالفيديو بسبب التراكمات”.

وأضافت: “مصر والوطن العربي مثل الرمانة لو اتفتحت كله هيكر ورا بعضه”.

 

فيفى عبده تتصدر تريند تويتر بعد فيديو الألفاظ الخارجة +18

وفي وقت سابق، قالت فيفي عبده، في فيديو بثته على موقع تبادل الصور “انستجرام”: “نسيتوا اللي عملتوه فينا وانتو تسرقوا وتلقبوا في البلد، ثورة إيه، الثورة النزيهة، اللي بيعمل ثورة يكون نزيه”.

وقالت فيفي عبده نصا: اللي بيعمل ثورة دا يكون قدها وقدود لكن اللي عملوها دول “خو…”، بدليل إنهم بيقلعوا ملط وبيعيطوا بعد ما عملوا الثورة، وأبو نضارة الـ… مكنتش مأمناله، اللي بيعري النسوان في أوروبا ويعط عليهم علم مصر”.

وأضافت الراقصة: أنا بفهمش في السياسة لكن بفهم في الأدب، ولو عاوزين قلة أدب هطلع …. ليل ونهار”، مؤكدة أنهم لا يعرفوا قيمة مصر، مضيفة “دا رئيس أهم بلد في العالم العربي، الدول الأوروبية يعملوله مليون ألف حساب”.

تابع مواقعنا