الجمعة 29 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

زكريا ناصف في إعلان تقديم القميص الجديد: “الأهلي أصل الكورة في مصر” (فيديو)

القاهرة 24
أخبار
السبت 28/سبتمبر/2019 - 05:21 م

ظهر مقطع فيديو لتقديم قميص الأهلي الأساسي الجديد المصنع من قبل شركة أمبرو، الذي شهد تواجد لاعبي الفريق الأول لكرة القدم بالقلعة الحمراء.

وتواجد في الفيديو عدد كبير من لاعبي المارد الأحمر على رأسهم حسام عاشور وأحمد فتحي، وليد سليمان، حسين الشحات، عمرو السولية.

الفيديو ظهر بتعليق صوتي من زكريا ناصف عضو لجنة التخطيط للكرة بالنادي الأهلي الذي أثني في مد الأهلي قائلا ” بيقولوا دايما ان التغيير هو الثبات الوحيد في الحياة خطوات جديدة أهداف جديدة طموحات جديدة اللي بيبقي حلم النهاردة بكرة بيبقي إنجاز مطلوب منك تعديه وتكسره”.

وتابع ” مهما الدنيا تلف بينا وتتغير دايما بنرجع للأصل مهما كبرنا بنرجع لبيت العيلة لبيتنا لأرضنا لملعبنا اللي شاف معانا كل لحظة ”

واختتم ” هي دي الحاجات  اللي لما بتقدم قيمتها بتزيد واللي دايما بتشجعنا اننا نكمل هي دي الروح اللي بتدب فينا عشان نرجع ناكل النجيلة روح الفانلة الحمراء الحكاية مش انك تبقي رقم واحد اصل الحكاية انك تفضل رقم واحد لاكتر من 100 سنة الكورة ليها أصل و مفيش غير أهلي واحد أصل الكورة في مصر”.

وأشارت الصفحة الرسمية للنادي الأهلي على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” إلي فيديو الإعلان عن القميص معلقة عليه “الحكاية مش انك رقم واحد.. الحكاية انك تفضل رقم واحد ☝ #الاهلي و امبرو راجعين بعد ٤٠ سنة Its not about becoming no.1 its how to remain no.☝ Introducing the new Al Ahly home kit for the 2019-20 season! ?⚫?” 

 قميص الأهلي الجديد بعد إعلان “أمبرو” 

أعلن النادي الأهلي اليوم السبت قميص الفريق الجديد لموسم 2019/2020.

وكشف النادي عن القميص الجديد المقدم من شركة “umbro” للملابس الرياضية من خلال فيديو على الصفحة الرسمية التابعة له على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”.

وشارك في الإعلان 4 لاعبين وهم حسام عاشور وأحمد فتحي ووليد سليمان وصالح جمعة.

تابع مواقعنا