• بحث عن
  • “بكام متر الستاير”.. هجوم على حمو بيكا بسبب ارتدائه ملابس غريبة (صورة)

    تعرض مطرب المهرجانات حمو بيكا ، إلى هجوم شديد من الجمهور على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، بسبب صورة نشرها وظهر فيها بملابس مثيرة ولافته للنظر.

    وكانت ملابس حمو بيكا عبارة عن تيشيرت وشورت، بألوان مختلطة أبرزهم، الأحمر واللبني، والأصفر، وشبشب أسود، وسلسلة جنزير ذهبية.

    حمو بيكا
    المطرب الشعبى

    حمو بيكا

    وفور نشر لهذه الصورة، انهالت عليه عدد كبير من التعليقات الساخرة، فجاءت كالتالي: “بكام متر الستائر، ستارة المطبخ ممكن نعمل بيها حجات كتير حلوة، شابوه حمو بيكا، أنت ذوقك روعة ولا بتاع التنجيد”.

    حمو بيكا داعمًا للسيسي: “هيمنع العشوائيات وإحنا عايشين في أمان” (فيديو)

    وفي وقت سابق، دعم مطرب المهرجانات، الرئيس عبد الفتاح السيسي، بسب الحملات التي يشنها  عليه رواد مواقع التواصل الاجتماعي ضده، وذلك عبر فيديو سجله وشاركه مع جمهوره على “فيس بوك”.

    وقال في الفيديو: “السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، معاكوا أنا عاوز أقول كلمتين، بموت فيك ياريس، وإحنا معاك مكملين المشوار، وهنفضلوا في ظهرك، وسيبك من أي حاقد بيحقد عليك، إحنا معاك ومش هنسيبوك أبدًا”.

    وتابع: “إحنا عايشيين في أمان دي بلدنا مصر، ومش هنسيبوها أبدًا، وإحنا عشنا هنا وهنموتوا هنا ومكملين، وأحلى بلد بلدنا، ولو مش مصدقيين، إنزلوا شوفو مساكن بشرة الخير،  وشوفوا الطرق اللي هو عملها، ومش هيخلي عشوائيات، ممكن يكون مش على جيلنا”.

    وأضاف: “بس للجيل اللي طالع، ومحدش يقولي انت طالع تقول كدا وبتحور، لأ والله العظيم إحنا عيشنا في أمان من ساعة ما الراجل دا مسك، حمو بيكا بيحبك وجمهوره كله ورا منك، وبموت فيك ياريس”.

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق