الجمعة 29 مارس 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

دي سنة الحياة.. رضوى الشربيني تعلق على زواجها من ملياردير مغربي (فيديو)

القاهرة 24
فن
الجمعة 01/نوفمبر/2019 - 11:41 ص

علقت الإعلامية رضوى الشربيني، على شائعة زواجها من ملياردير مغربي، التي نشرها البعض، وذلك من خلال ظهورها في بث مباشر، بصفحتها الرسمية على “فيس بوك”.

وقالت رضوى في الفيديو: ” بصوا ياجماعة أنا قولتلكم، إني يوم ما أفكر أتجوز أو أرتبط أو أي حاجة، فأنا أكيد هقولكم وأخذ بأرائكم، زي ما نتوا بتعلموا لأنكم عائلتي، فلو هتجوز أو كده هكون باخد رأيكو مش بعرفكو، اتجوزت ملياردير مغربي أو غيره”.

وتابعت: “دي شائعة زي شائعة زي ما قالو 18 مرة أتجوزت و3000 مش عارفة إيه، في حد صحفي منزل صورتي على صفحته وبيقول ها أقول إتجوزتي مين واتجوزتي عرفي، والله خلينا ساكتين عشان مش هيملي عيني،  فأنا عايزة أقول بس لـ أي حد بيقول إني اتجوزت رسمي أو عرفي، فلو أنت راجل واللي في وشك دا شنب، أطلع قول رضوى الشربيني اتجوزت وهات ورقة”.

وأضافت: “عيب الخوض في أعراض الناس كدا، أنا بكلمك أنت عندك مراتك وأختك، ومراتك دخلت تكتبلك تعليق، وتقولك أنا عارفة هي اتجوزت مين، محسسني إنكم معايا في البيت يا حرام، فأطلع أنت والمدام قولوا أنا اتجوزت مين عرفي، والشهود أهم وفي الحتة الفلانية”.

وقالت: “أتقي ربنا وخلي عندكوا شوية دم، لأن دي إسمها خوض في أعراض الناس، وقولها رسمي، وبعدين إيه يعني لما أتجوز دي سنة الحياة، ولما أجي اتجوز المرة الجاية هقولكم وأوريكم الـ”Cv”، ومبعرفش أخبي، وأنا ست بميت راجل، عيب أنا رضوى الشربيني ولو أتجوزت هقول هعمل يافطة”.

واختتمت: “مين هو الملياردير المغربي، أنا متعزمتش لأني معرفش هو فين أصلا، في المغرب مثلا، فلو كان محترم وكده ميمنعش عادي يعني قولولي ياجماعة”.

رضوى الشربيني للأهالي: “الراجل اللي هيقعد جنب بنتكم في الكوشة دا مكمل.. اختاروه دكر” (فيديو)

رضوى الشربيني لـ”مصطفى أبو تورتة”: “أنت هتزعل وهاتجيب ناس تزعل معاك” (صورة)

تابع مواقعنا