• بحث عن
  • مرتضى لتركي آل الشيخ: “لو خدت منك ساعات وهدايا اطلع قول.. ولو رديت هبوظ علاقتنا بالسعودية” (فيديو)

    رد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك على الفيديو المنتشر مؤخرا عبر مواقع التواصل الاجتماعي، حيث قال منصور في فيديو بثه على حسابه الرسمي فيسبوك، إن الفيديو المنتشر “جاي من تركيا، واسألوا أمهاتكم عليهم”.

    وتابع رئيس الزمالك أن مرتضى لم يتلق ساعات هدية من تركي آل الشيخ رئيس هيئة الترفيه السعودية، مالك نادي ألميريا الإسباني، وأطالب آل الشيخ بالخروج للإعلان عن الساعات والأموال والهدايا التي منحها لي.

    وتابع منصور أنه اتفق مع إعلام المصريين على إيقاف برنامج الزمالك اليوم وعدم بث أي فيديوهات، ولكن مع احترامي لإعلام المصريين مضطر أرد لأن السفالة زادت، “الفيديو جاي من تركيا وأنا عرفت أنه جاي من تركيا، اسألوا أمهاتكم إيه مرتضى منصور”.

    أما بالنسبة للي قالوا على موضوع الساعات اللي خدتها من تركي، ردودي مش على عيال صغيرة، الحقوق تتاخد بطريقتين نيابة عامة قانون أو موت، لسه جاي من عند النائب العام دلوقتي، العيال دي تتحبس أو هتموت، الرقاصة اسلفلة اللي بتقول مختفي فين؟ مش مختفي يا روح أمك، زي ما حبستك ده هيتكرر، وهتعرفي أنا ساكت ليه لما تتحبسي انت والتلاتة أحمد سعيد وأوبالمعاطي وعبد الناصر لو متحبستوش الحقوق هتتاخد بالدم.

    يا أردوغان با كلب تميم أنا عارف في فيديوهات بتتعمل بفلوس كتير، في أجهزة في نائب عام، في قانون لو متحبستوش هاخد حقي بالدم.

    ووجه مرتضى رسالة لتركي قائلا: “لو خدتك منك ساعات وهدايا اطلع قول، مش انت مصور كل حاجة زي ما قولت على الخطيب انت مصور كل حاجة عندك”.

    ردي على تركي آل الشيخ ممكن يسيء للعلاقات المصرية السعودية وانا بحافظ على العلاقات المصرية السعودية اللي الخطيب بوظها وانا رجعت العلاقات لما رجحت السعودية، مش هفسد العلاقات، المفاجآت قادمة على جميع المستويات، امن الدولة والمخابرات قالولي متتكلمش هتاخد حقك بالقانون، مخدتش حقي بالقانون هيبقي في دم، حضرتك اتكلمت عن شرف ناس محترمة الحاجات راحت عند مباحث الإنترنت، وعاوز أشوفهم في النيابة، أنا مش ساكت ومش هسيب حقي، باعتذر عن إعلام المصريين إني خالفت العقد والعهد واتكلمت.

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    مقالات ذات صلة


    CIB
    CIB
    إغلاق