الثلاثاء 23 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

ليلى علوي تهنئ شقيقتها الصغرى لمياء بعيد ميلادها: “هي العيلة والسند وضهري” (فيديو)

القاهرة 24
فن
الأربعاء 04/ديسمبر/2019 - 05:35 م

حرصت النجمة ليلى علوي على تهنئة شقيقتها الصغرى لمياء، بذكرى ميلادها، وذلك من خلال حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”.

ونشرت ليلى فيديو مركب لصورها مع شقيقتها، وعلقت عليه قائلة: “4 ديسمبر، يوم ما اتولدت أختي الصغيرة كان يوم مهم جداً في حياتي، ومش ممكن أنساه كنت فرحانة إن بقى ليا أخت، وإني هلعب معاها بس زعلت أوي يوميها عشان ماما باتت في المستشفى”.

وأضاف: “مكانتش بايتة في البيت بس تاني يوم لما روحت وشوفتها حبيتها علطول، وكنت حاسة إنها العروسة بتاعتي اللي هاخد بالي منها ولغاية النهارده بس الآية اتقلبت، بقت هي اللي بتاخد بالها مني وهي العيلة والسند وضهري”.

وتابعت: “وهي اللي بتحفزني على كل حاجة حلوة في الحياة بعشقها وبحبها هي إنسانة نادرة بأخلاق الأمراء بجد هي وجوزها وطلعت بناتها كده كمان، بحبك يا أحلى أخت في الدنيا يا بنتي وصاحبتي وكل حاجة في الدنيا.. بوسة كبيرة وربنا يخلينا لبعض”.

 

View this post on Instagram

 

4 ديسمبر، يوم ما اتولدت اختي الصغيرة كان يوم مهم جداً في حياتي، ومش ممكن أنساه كنت فرحانة إن بقى ليا اخت، وإني هلعب معاها بس زعلت أوي يوميها عشان ماما باتت في المستشفى، وما كانتش بايتة في البيت بس تاني يوم لما روحت وشوفتها حبيتها علطول، وكنت حاسة إنها العروسة بتاعتي اللي هاخد بالي منها ولغاية النهارده بس الآية اتقلبت، بقت هي اللي بتاخد بالها مني وهي العيلة والسند وضهري وهي اللي بتحفزني على كل حاجة حلوة في الحياة بعشقها وبحبها هي إنسانة نادرة بأخلاق الأمراء بجد هي وجوزها وطلعت بناتها كده كمان، بحبك يا أحلى أخت في الدنيا يا بنتي وصاحبتي وكل حاجة في الدنيا .. بوسة كبيرة وربنا يخلينا لبعض ?? #ليلى_علوي #Laila_Eloui

A post shared by LailaElouiOfficial (@lailaelouiofficial) on Dec 4, 2019 at 6:34am PST

تابع مواقعنا