الثلاثاء 16 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

هل “الحرب الباردة” بدأت؟..زينة في تدوينة غامضة عن تامر حسنى بسبب “الفلوس”

القاهرة 24
فن
الجمعة 06/ديسمبر/2019 - 12:24 ص

في تدوينة نشرتها النجمة زينة اعتقد من خلالها البعض أنها بداية الحرب الباردة بينها وبين النجم تامر حسنى ، خاصة وأنها المحت أنها ستعلن عن التفاصيل خلال الفترة المقبلة، إضافة إلى أن الطريقة التى كتبت بها زينة كلامها تعتبر جديدة عليها ولم يسبق أن تتحدثت عن صديق مقرب بمثل ما كتبت.

بوستر فيلم الفلوس
بوستر فيلم الفلوس

 

وقالت زينة عبر تدوينة نشرتها عبر انستجرام:“مبروك للنجم الكبير العالمي أهم نجم في الوطن العربي والعالم كله نجم الجيل والأجيال القادمة kingofgeneration والـnext generations، وباذن الله فيلمك يكسر الدنيا كالعادة ويحقق أعلى إيرادات يانجم النجوم”.

وأضافت: “وبعيدا عن النجومية، أنا كان ليا الحظ أني أكون اختك وصديقتك وأنت عشرة عمري، وزي ما قلت لك قبل كده ماعنديش عمر قد اللي فات أعوضك بيه، طول عمرك جدع وطيب وفي ظهري، وجدعنتك واحترامك بتزيد كل يوم عّن يوم، ربنا يديك على أد نيتك يا حبيبي يارب”.

 

View this post on Instagram

 

مبروك للنجم الكبير العالمي اهم نجم في الوطن العربي والعالم كله #نجم_الجيل والأجيال القادمة #kingofgeneration وال next generations ???? وباذن الله فيلمك يكسر الدنيا كالعادة ويحقق اعلي إيرادات يانجم النجوم …وبعيدا عن النجومية ، انا كان ليا الحظ اني أكون اختك وصديقتك وانت عشرة عمري ،وزي ما قلت لك قبل كده :ماعنديش عمر اد اللي فات اعوضك بيه ❤️❤️ طول عمرك جدع وطيب وفي ضهري ،وجدعنتك واحترامك بتزيد كل يوم عّن يوم ، ربنا يديك علي اد نيتك يا حبيبي يااااااااااااارب عمري ما هانسي اول مامضيت فيلم #الفلوس والحلم اللي حلمته اللي قريب وقريب اووووي كمان هاحكيه للناس اللي خلاني الف حوالين نفسي فاكر ? انا بقي عرفته ? ياوش الخير @tamerhosny ركزوا اوي معايا في موضوع حلم تامر ده ،ده اهم مافي الموضوع ،،،علشان يعرفوا انك كمان ربنا كرمك مش من فراغ ?? #الأفيش_الرسمي_لفيلم_الفلوس ادعوا لتامر ياجماعة ربنا يديه علي اد نيته لانه بجد يستاهل ??????????????????

A post shared by Zeina Reda (@zeinareda29) on Dec 5, 2019 at 1:31pm PST

 

وأكملت تدوينتها:“عمري ما هنسي أول ما مضيت فيلم الفلوس والحلم اللي حلمته اللي قريب وقريب أوي كمان هاحكيه للناس اللي خلاني ألف حوالين نفسي فاكر، أنا بقي عرفته، يا وش الخير، ركزوا أوي معايا في موضوع حلم تامر ده، ده أهم مافي الموضوع، علشان يعرفوا أنك كمان ربنا كرمك مش من فراغ، أدعوا لتامر ياجماعة ربنا يديه على أد نيته لأنه بجد يستاهل”.

فيلم “الفلوس” من بطولة تامر حسني، وزينة، وخالد الصاوي، وعائشة بن أحمد، ونانسي صلاح، ومحمد سلام، إضافة الى ظهور أكثر من نجم كضيف شرف، وهو من تأليف محمد عبد المعطي، وإخراج سعيد الماروق.

وكان تغير اسم الفيلم أكثر من مرة حيث كانت فى البداية اسمه “كل سنة وانت طيب” وبعدها “الجوكر” واستقر فى النهاية على اسم “الفلوس”.

تابع مواقعنا