• بحث عن
  • عمرو أديب لأمير قطر: أنا عايز منافسة شوفلك فريق تاني.. العيال ديه “متهاكة”

    عرض الإعلامي عمرو أديب، تسريبًا لمحادثة جديدة بين المقاول الهارب، محمد علي، والإخواني الهارب بتركيا هاني صبري، مؤكدًا: هؤلاء فشلوا فشلا ذريعا.

    ووجه أديب، خلال برنامج “الحكاية” المذاع على قناة “ام بي سي مصر”، رسالة إلى تميم بن حمد، أمير قطر، قائلا: “أنا عايز منافسة مش هينفع كدا أنا زهقت.. شوفلك فريق تاني.. العيال ديه متهاكة.. هات غيرهم وهات طقم جديد عيال محترفة مش كدا أنا زهقت”.

    عمرو أديب يعرض تسريبات جديدة بين المقاول محمد علي والإخواني هانى صبري بشأن “اللجان السرية”

    وفي وقت سابق، عرض الإعلامي عمرو أديب، تسريبا لمحادثة جديدة بين المقاول الهارب محمد علي مع الإخواني الهارب بتركيا هاني صبري.

    وكان من ضمن تسريب المحادثات، “محمد علي بيسأل هاني صبري بيقوله ايه طبيعة شغلكم وناويين على أيه، احنا بنتكلم على لسان الشعب المصري، بنكلم ولاد البلد زيك يا علي، وفكرتنا بنشتغل على العمل الجماعي ، ولازم يكون هناك منظمات سرية.. وعندنا بيدربوا على أعمال الكر والفر وفي شبه تواصل مع الجوكر”.

    وتابع: “طالما محمد علي موجود هتبقي الحركة الشعبية متواصلة مع محمد علي، ورتب أمورك براحتك.. واللي بيدير الحركة 4 أشخاص.. محمد علي قاله حابب أتواصل مع الجوكر، ومحدش يقدر ينجح ثورة دون مساعدة دول.. وأتمني أن يكون هناك مصدر لتمويل وده مش عيب يا هاني”.

    عمرو أديب يكشف عن مصدر تمويل الإخوان في تركيا.. فلسطيني الأصل ويحمل الجنسية الإنجليزيه

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    CIB
    CIB
    إغلاق