الأربعاء 24 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

زينة تنهار باكية: “كان بيجيلي وقت من الزعل كنت بخاف أنام ماقومش” (فيديو)

القاهرة 24
أخبار
الإثنين 27/يناير/2020 - 01:52 ص

دخلت الفنانة زينة، في نوبة بكاء، عندما تحدثت عن علاقتها بالفنان أحمد عز، إنها عمرها ما كانت تريد تتحدث عن أمور شخصية لها، مشيرة إلى أنها كانت تعرضت للظلم فقط طوال فترة حياتها، مؤكدة إنها لم تظهر على شاشاهت التلفاز لكي تستنجد بأحد وياعدها في أخذ حقوقها.

وأضافت زينة، خلال بقائها ببرنامج “الحكاية” المذاع على قناة “ام بي سي مصر”، أنها تحترم نفسها للغاية، ونفسها غالية وعزيزة، ولا تسمح لأحد أن يجرحها، على حد قولها، موضحة ” كان بيجيلي وقت من الزعل كنت بخاف أنام ماقومش، بخاف عشان أنا عندي ولاد وبفضل صاحية .. أنا شفت ايام وحشة أوي ومشتكتش أصحابي كانوا بيقولوا واخدة حاجة ديه ولا ايه”.

زينة تكشف لأول مرة تفاصيل زواجها من عز فى حفلة ولماذا انفصلا وكيف تعالجت نفسيا فى أمريكا (فيديو)

وتابعت:” كانوا بيسألوا هي إزاي صبروا أوي كدا ومكنتش مدايقة والكلام اللي بيتقال كان وحش قوي وميخصنيش ولا من قريب ولا مكن بعيد”.

وفي وقت سابق، كشفت الفنانة زينة، لأول مرة عن تفاصيل انفصالها من الفنان أحمد عز، وقالت إنها كانت معجبة بأحمد عز منذ فيلم “مذكرات مراهقة” ولكن أحببته منذ 10 سنوات بعد ما اشتركت معه في فيلم “الشبح”.

وأضافت زينة، خلال حوارها ببرنامج “الحكاية” المذاع على قناة “إم بي سي مصر”، إنهما وعز قررا في عام 2012 الزواج “عرفي” ولكن بمعرفة الأهل والأصدقاء، وأقاما حفل حضره الأصدقاء في منزل شقيقتها، وبعد ذلك سافرا بعدها بأسبوع إلى أمريكا لقضاء شهر العسل: “قالي هوثق جوازنا في القنصلية المصرية في أمريكا”.

زينة تناشد البرلمان بتشريع قانون لـDNA: “لو واحد قال دول مش عيالي يتجاب بالكلبشات والغلطان يتجازى”

وتابعت: “أول ما حملت كان فرحان أوي وبعدين كل شوية بيتردد ويقول تنزليهم ويرجع تاني يقول حرام”، مؤكدة أن أحمد عز شخص محترم “بيصلي وبيعمل عمرة ومش بيسيب فرض وكويس وأنا حبيته”.

وأردفت: “ولادي تعبوا جدًا بعد ولادتي في أمريكا وكانوا عايزين دم وأنا مينفعش عشان الولادة، كلمته قالي مش هما دوول اللي فضلتيهم عليا يا رب ترجعي بإيدك فاضية، ده أول ما عرف إني خلفت قالي مبروك”.

تابع مواقعنا