الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

ممدوح موسى يدافع عن أشرف عبد العزيز ويوجه رسالة شديدة اللهجة لـ”محمد رمضان”

ممدوح موسى يدافع
كايرو لايت
ممدوح موسى يدافع عن عمرو دياب
الإثنين 24/فبراير/2020 - 02:51 ص

قال الإعلامي ممدوح موسى عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الإجتماعى “الفيس بوك” أن لقاء الفنان محمد رمضان والإعلامى وائل الإبراشى كلام مكرر، ومفيش جديد، وصدمت عند تلميح محمد رمضان بأن محامي مطرب شهير هو من دفع الطيار لرفع قضايا عليه.

وأضاف خلال المنشور:” انا امبارح بتصفح السوشيال ميديا كالعاده وكانت حوالي الساعه العاشره كان في هجوم علي تطوير التلفزيون والبرامج المقدمة الجديدة والقديمه، وسألت واحد اثق فيه قالي لازم تفتح وتشوف علشان ابقي بتكلم عن درايه فتحت وشوفت وكمان شفت استضافه الإبراشي محمد رمضان.

وتابع :” استنيت علشان اتفرج وفِي الحوار بتاع الطيار كله كلام فاضي ومكرر ومفيش جديد لكن ال لفت نظري تلميح محمد رمضان بان محامي مطرب شهير هو الي رافع عليه قضايا لمنعه من الغناء والتمثيل وهنا كانت المفاجأه ان الإبراشي يقول قصدك عمرو دياب يعني عمرو دياب في عز تجهيز الألبوم بتاعه هيقول للأستاذ اشرف عبد العزيز ارفع قضايا علي محمد رمضان.

باسم سمرة عن تصريحات محمد رمضان: الشيطان سايقه بيقول أي هبل

عمرو دياب حاصل على 7 جوائز عالمية

وأشار خلال المنشور:”ده محامي معظم الفنانين والمشاهير وmbc كمان وانا بعشرتي بالفنان عمرو دياب لم يشغله سوي شغله علي مر الزمن وعمره ما قال انا رقم واحد، و أرقامه وجلوسه علي عرش الاغنيه، وسعره في كل حاجه هو من يتحدث عنه عمرو دياب حاصل علي 7 جوائز عالميه محدش في العالم العربي هيقدر يحصله واكبر شركه توزيع في العالم بتوزع أغانيه وحاطه صوره في اكبر ميدان في نيويورك ده بالنسبه للغناء.

منتقداً حديث الفنان محمد رمضان قائلاً:” رقم واحد مش بالكلام ابعدوا عن عمرو دياب مش لازم تحطوه في جمله في اي برنامج لكي يشتهر البرنامج اشتهروا ومتشهروش بـ”عمرو دياب” لكي تشتهروا، والكلام ده لاي حد عمرو دياب نحت في الصخر علشان يوصل لما هو فيه والمحدش هيعرف يوصل ليه.

الطيار أبو اليسر يرد على محمد رمضان عقب حلقة أمس: “مش هاخد مرتب منه.. كرامتي ماتسمحش”

تابع مواقعنا