• بحث عن
  • شقيق ياسمين عبد العزيز يغلق حسابه على “فيس بوك” بعد تعرضه للهجوم بسبب أحمد العوضى

    سهر عوض

    قرر الفنان وائل عبد العزيز، شقيق ياسمين عبد العزيز إغلاق حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، بعدما تعرض لهجوم شديد خلال الساعات القليلة الماضية، لتشهيره بشقيقته النجمة ياسمين عبد العزيز، والفنان أحمد العوضي والذي تجمعهما قصة حب، وذلك من خلال كتابته تدوينة عنيفة، وصفها الجميع بأنها فضيحة لشقيقته، والتي تعد من أهم النجمات المتواجدات على الساحة في مصر بالوقت الحالي.

    شقيق ياسمين عبد العزيز يغلق حسابه

    وتعرض وائل لانتقادات لاذعة من أصدقاءه ومتابعيه على “فيس بوك”، حيث هاجمه المنتج طارق الجنايني قائلًا: ““إيه يا وائل ده.. إزاي تكتب عن أختك كده، أنا مش هكلمك على الراجل اللي أنت تقصده و قد ايه هو راجل و أنا شخصياً بحبه.. ولا هكلمك على أختك المحترمة اللي بميت راجل و الناس كلها تشهد لها بكده”.

    وتابع الجنايني: “أنا هكلمك على الفضيحة اللي أنت بتعملها لنفسك و اللي كل الناس عمالة تبعتها لبعض على الواتساب و بيوصفوك بأقذر الألفاظ.. محدش عمره هيقول، وائل راجل أوي باللي كاتبه على أخته ده!!، يا أخي ده نص البلد متخانقة مع النص التاني و محدش بيسيح للغريب كدة، ما بالك أختك، أمسح الكلام ده يا وائل و لو عندك مشكلة مع أختك، روح حلها معاها أو متحلهاش، الأهم في كل الأحوال اللي أنت عامله ده غلط و هيفقدك إحترام الناس كلها وأنا أولهم”.

    شقيق ياسمين عبد العزيز يوجه لها رسالة حادة بشأن علاقتها بأحمد العوضي (صورة)

    وفي وقت سابق، هاجم وائل شقيقته الفنانة، عبر حسابه بـ”فيس بوك”، قائلًا: “بصي يا ياسمين يا عبد العزيز يا أختي، أنا معاكي وفي ضهرك من وأنتي صغيرة، شيلت مشاكل كتير بسببك، من وأنتي عيلةصغيره بدايه من مشاكلك مع الشاعر وبرادة، وأنتي عارفة أن أنا أتاذيت فيها إزاي وقضيته الشغالات مؤخرا غير قضيه الضرب اللي كانت بينك وبين بنت هشام سليم الممثلة اللي لبستيها التورتة في وشها”.

    وتابع: “وقفت جمبك بكل ما أملك من قوة أدافع عنك في كل موقف صعب مر عليكي، ونسيت حياتي ونفسي عشانك وبقي كل همي أنا “ووالدتك ” إنك تكبري وتبقي نجمة في مجالك.. سيبنالك اختياراتك كلها لنفسك ووفقنالك على معظم قراراتك وكنت الوحيد اللي ساندتك ووقفت جنبك في طلاقك.. لكن هنهرتل وتروحي تعرفي واحد أصغر منك بـ 10 سنين لا من سنك وتتصوري صور مالهاش أي لازمه على حساب سمعتك وسمعتنا لا ومحدش هيسمح.. من أمتي وإحنا بنعمل أعياد ميلاد وتنزل على السوشيال ميديا.. من امتى الناس بتجيب في سيرتنا !؟ ونقعد نتعاكس على السوشيال ميديا”.

    “هو أنا شفت راجل”.. حقيقة رد أحمد العوضي على شقيق ياسمين عبد العزيز بعد انتقاد علاقتهما

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق