الثلاثاء 07 مايو 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

أحمد كامل يكشف كواليس مقابلة الكينج محمد منير في قريته النوبية (فيديو)

القاهرة 24
فن
السبت 07/مارس/2020 - 11:48 م

وجه الفنان الشاب أحمد كامل، رسالة للنجم محمد منير، بعد مقابلته أمس في حفله الذي أحياه بمركز نصر النوبة في أسوان، وأمتع جمهوره بعدد كبير من الأغاني “لايف”، وذلك عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “إنستجرام”.

ونشر كامل فيديو للكينج وهو يغني، وعلق عليه قائلًا: “مفيش نجوم في حضرة الملك، مجرد ما بشوفه بيغني بيبقي مكاني وسط الجمهور وبقعد في الأرض زي العيل الصغير اللي مبسوط بلعبه أو إنه راح الملاهي”.

وأضاف: “اليوم ده هيفضل في ذاكرتي طول العمر، هوري ولادي صوري وفيديوهاتي معاه وهحكيلهم عن كلامه معايا وهقولهم إني من صغري وأنا بلاحقه في كل حفل وكل مكان حتي الصدفة الجميلة إن مدرستي جنب بيته وكنت محظوظًا إني بشوفوه كل فتره وبحاول أتصور معاه حتى ومش بعرف، لحد يوم كان ليا الشرف إني أطلع حفلة بتاعته”.

وتابع: “النهاردة أنا في حفلة خاصة جدا في النوبة للملك في عقر داره، ‎وبعد الحفل استضاف كل الناس وقعدت معاه في بيته وكان بيغني وسعيد ومبسوط وأنا زي الطفل قاعد جنبه بردد ومش مصدق إني قاعد جنبه، أنا مش مصدق لحد دلوقتي إني حصل وأنه أخدني بالحضن وأنه قالي حاجات أنا مكنتش أتخيل إني أقعد أتكلم فيها مع منير”.

واختتم: “الراجل ده تاريخ مصر بمعني الكلمة، كلامه دهب ونصايحه حياة حرفيا، ولما نزلنا أتمشينا في النوبة أنا كنت مذهول من كم حب الناس ليه، مفيش أغنية بتشتغل في مكان غيره وكلهم بيحبوه، وراه شعب كامل بيقدره وبيحترمه وبيحبه غير كل ده أهل البلد دي قمة في الطيبة أنا مش عارف أقول إيه بس بجد أنا مبسوط بشكل مش طبيعي”.

وفي وقت سابق، طرح الفنان أحمد كامل أغنية “قولي” والتي حصدت المركز الثاني في المحتوى الأكثر مشاهدة عبر يوتيوب، حيث حققت الأغنية 950 ألف مشاهدة، ومن كلمات وألحان أحمد كامل، وتوزيع موسيقى وهندسة صوتية “S-lam Sheto”.

 

View this post on Instagram

 

مفيش نجوم في حضرة الملك ، مجرد ما بشوفه بيغني بيبقي مكاني وسط الجمهور و بقعد في الارض زي العيل الصغير الي مبسوط ب لعبه او انه راح الملاهي ،اليوم ده هيفضل في ذاكرتي طول العمر ، هوري ولادي صوري و فيديوهاتي معاه و هحكيلهم عن كلامه معايا و هقولهم اني من صغري و انا بلاحقه في كل حفله و كل مكان حتي الصدفه الجميله ان مدرستي جنب بيته و كنت محظوظ اني بشوفو كل فتره و بحاول اتصور معاه حتي و مش بعرف ، لحد يوم كان ليا الشرف اني اطلع حفله بتاعته ، و النهارده انا في حفله خاصه جدا في النوبه للملك في عقر داره ، ‎و بعد الحفله استضاف كل الناس و قعدت معاه في بيته و كان بيغني و سعيد و مبسوط و انا زي الطفل قاعد جنبه بردد ومش مصدق اني قاعد جنبه ، انا مش مصدق لحد دلوقتي الي حصل و انه اخدني بالحضن و انه قالي حاجات انا مكنتش اتخيل اني اققعد اتكلم فيها مع منير ، الراجل ده تاريخ مصر بمعني الكلمه ، كلامه دهب و نصايحه حياه حرفيا ، ولما نزلنا اتمشينا في النوبه انا كنت مزهول من كم حب الناس ليه ، مفيش اغنيه بتشتغل في مكان غيره وكلهم بيحبوه ، وراه شعب كامل بيقدره و بيحترمه و بيحبه غير كل ده اهل البلد دي قمه في الطيبه انا مش عارف اققول ايه بس بجد انا مبسوط بشكل مش طبيعي ❤️ لو بطلنا نحلم نموت ? #redbullserelking @redbullegypt #ahmedkamelmusic

A post shared by Ahmed Kamel – أحمد كامل (@ahmedkamelmusic) on Mar 7, 2020 at 12:15pm PST

تابع مواقعنا