• بحث عن
  • سارة نخلة لوالدتها بعيد الأم: “ريحي دماغك من فكرة إني أتجوز تاني” (صورة)

    هنأت النجمة السورية سارة نخلة والدتها بمناسبة عيد الأم، والذي يوافق اليوم 21 مارس، ويحتفل به عدد كبير من الدول العربية، وذلك عبر حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة “انستجرام”.

    ونشرت نخلة عدة صور لها مع والدتها، وعلقت عليها قائلة: “الوحيدة الي نظرتها في الناس بتطلع صح، شنطة ملاحظات متنقلة بتعمل عشر ملاحظات في الدقيقة، إرشادات تعليمات نصائح ولا ممكن يعجبها العجب، هدومنا وحدة من زمان اوي على عكس رأينا”.

    وتابعت: “عمرنا ما اتفقنا على وجهة نظر وحداة بس عمري ما يهون عليا زعلها، ولا ممكن تنام وهي زعلانة مني ولا عمرها حصلت ورضاها عندي في الدنيا وما فيها، وأنا أصلا عايشة ببركتها ورضاها عني وربنا بيحميني وساترها معايا بفضل الغالية”.

    سارة نخلة: “خسرت لقب ملكة جمال العرب بسبب زواجي.. ومش هتجوز من الوسط الفني تاني” (فيديو)

    وأضافت: “ست الستات اللي ضحت و تعبت و شالت حمل جبال، ولسه شايلة كل حاجة أيوة انا الي بخطط وبنفذ بس هي الدماغ المدبرة الموفرة، دايما بتقوليلي أني بحب بابا اكتر منك و أنتي عارفة أن الكلام دا شائعات مغرضة عشان أنتي روح قلبي من جوا و هو قلبي”.

    واستكملت: “أنا يمكن مش بعرف اعبرلك عن حبي، عشان أنا مش بعرف أصلا أتكلم و ماليش في الحاجات دي، بس أنا بحبك كتير و أنتي قطعه من قلبي بجد، وربنا ياخد من عمري ويطول عمرك يا غالية يا أصيلة يا بنت الأصول”.

    واختتمت مازحة فقالت: “سامو عليكوا أحبيبتي أصبوحة وريحي دماغك، من فكرة أني اتجوز تاني وبطلي زن الله يسترك وسلام يا مدام خلص الكلام”.

     

     

    View this post on Instagram

     

    الوحيدة الي نظرتها في الأوساخ بتطلع صح 😂 شنطة ملاحظات متنقلة بتعمل عشر ملاحظات في الدقيقة ارشادات تعليمات نصائح ولا ممكن يعجبها العجب هدومنا وحدة من زمان اوي على عكس رأينا 😹 عمرنا ما اتفقنا على وجهة نظر وحدة بس عمري ما يهون عليا زعلها و لا ممكن تنام و هي زعلانة مني و لا عمرها حصلت و رضاها عندي في الدنيا و ما فيها و انا اصلا عايشة ببركتها و رضاها عني و ربنا بيحميني و ساترها معايا بفضل الغالية ست الستات الي ضحت و تعبت و شالت حمل جبال و لسه شايلة كل حاجة ايوة انا الي بخطط و بنفذ بس هي الدماغ المدبرة الموفرة 😹 دايما بتقوليلي اني بحب بابا اكتر منك و انتي عارفة ان الكلام دا اشاعات مغرضة عشان انتي روح قلبي من جوا و هو قلبي 🤪 انا يمكن مش بعرف اعبرلك عن حبي عشان انا مش بعرف اصلا اتكلم و ماليش في الحاجات دي بس انا بحبك كتير و انتي قطعه من قلبي بجد و ربنا ياخد من عمري و يطول عمرك يا غالية يا أصيلة يا بنت الأصول ساموعليكو أحبيبتي أصبوحة و ريحي دماغك من فكرة اني اتجوز تاني و بطلي زن الله يسترك و سلام يا مدام خلص الكلام 🙋🏽‍♀️ . @sabahskafi

    A post shared by Sarah Nakhleh سارة نخلة (@sarah.nakhleh) on

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق