• بحث عن
  • شيرين عبد الوهاب توجه رسالة لـ”توفيق عبد الحميد”: يارب متكونش محتاج غير للي خلقك (صورة)

    يمنى شريف

    انتشرت بعض الأخبار، خلال الساعات القليلة الماضية، والتي تفيد بتدهور الحالة المادية للفنان توفيق عبد الحميد، الأمر الذي اضطره لتحويل سيارته لتاكسي أجرة، خاصة بعدما انتشر منشور من حساب مزيف يحمل اسم الفنانة ياسمين صبري، يفيد بهذا الأمر.

    وكشفت المطربة شيرين عبد الوهاب، أنها اطمئنت على الفنان توفيق عبد الحميد، ونشرت عبر حسابها الشخصي على موقع “تويتر”، قائلة: “‏أستاذ ‎توفيق عبد الحميد حضرتك راجل في قمة الاحترام وفنان عظيم، قلقتنا عليك والحمدلله اننا اطمنا عليك ويارب دايماً متكونش محتاج غير للي خلقك لأنك تستاهل كل خير”.

    بوست شيرين عبد الوهاب
    بوست شيرين عبد الوهاب

    وعلى جانب آخر،عادت النجمة شيرين عبدالوهاب مجدداً إلى مواقع التواصل الاجتماعى بعد أزمتها الخاصة بتصريحات لبنات التى أدت إلى غيابها حوالى 5 أشهر و إغلاق كافة حساباتها على السوشيال ميديا. 

    وطمئنت شيرين  جمهورها من خلال تدوينة على حسابها في موقع تويتر، قائلة :”أنا هنا يا حبايبى واتبسطت جداً لما فى ظل الظروف اللى العالم كله فيها وكل اللى ليه حد بيحبه قلقان وخايف عليه، لقيتكم فاكريننى وبتسألوا عنى، أنا عايزة أطمنكم إنى بخير الحمد لله وحالى زى حالكم كلكم، قاعدة فى بيتي مع عيلتي وبدعي إن الغمة دى تعدى على خير.”.

    توفيق عبد الحميد: “مكنش ليّ نفس اتكرم بمهرجان القومي للمسرح”

    وأضافت شيرين ، “اهتمامكم بالسؤال عليا ده فرحنى جداً وإداني طاقة إيجابية كنت محتاجاها فى ظروف زي دي، وحمسني جداً وخلاني عايزة افرحكم زي ما فرحتوني و قريب إن شاء الله أشارك معاكم حاجة قريبة جداً لقلبي، ولحد ما ده يحصل عايزاكم تكونوا متطمنين عليا، وتاخدوا بالكم من نفسكم ونفضل كلنا في البيت”.

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


    إغلاق