• بحث عن
  • شيرين عبد الوهاب تفاجئ جمهورها بعمل جديد (صورة)

    حسناء شيحة

    وجهت النجمة شيرين عبد الوهاب الحب والشكر لجميع محبينها ومتابعيها، على حبهم لها ودعمها باستمرار، الذي أدخل السرور على قلبها وأشعرها بمدى أهميتها لديهم.

    وفاجئت شيرين الجمهور بطرحها لأغنية جديدة ستطرحها قريبًا، فسبق ووعدتهم بعمل جديد، وها هي تلبي ذلك الوعد لهم، فبالرغم من عدم إنتهاء الأغنية إلا أنها ستسمعها لجمهورها.

    وغردت شيرين عبر حسابها الرسمي بموقع التغريدات تويتر وقالت: “أنتم مش عارفين أنا بحبكم قد إيه وحبكم ده أهم حاجة عندي، وزي ما وعدتكم فيه أغنية جديدة جاية من أقرب الأغاني لقلبي، ومع إن توزيعها لسه مخلصش قررت أسمعهالكم علشان تفرحكم زي ما فرحتوني… بحبكم”.

    شيرين عبد الوهاب
    شيرين عبد الوهاب

    وسبق وقررت شيرين عبد الوهاب أن تعود مجددًا إلى مواقع التواصل الاجتماعي وذلك بعد غياب دام حوالي 5 أشهر، حيث أنها منذ ذلك المدة أغلقت جميع حسابتها على السوشيال ميديا، بعد أزمتها بتصريحات التبرع للبنان.

    وكتبت عبر حسابها الرسمي بـ”تويتر” لتحث الجمهور على البقاء بالمنزل والتزام العزل المنزلي للحد من انتشار فيروس كورونا فقالت: “أنا هنا يا حبايبي واتبسطت جدًا لما في ظل الظروف اللي العالم كله فيها وكل اللي ليه حد بيحبه قلقان وخايف عليه، لقيتكم فاكرينني وبتسألوا عني، أنا عايزة أطمنكم إني بخير الحمد لله وحالي زي حالكم كلكم، قاعدة في بيتي مع عيلتي وبدعي إن الغمة دي تعدي على خير.”.

    وأكملت: “اهتمامكم بالسؤال عليا ده فرحني جدًا وإداني طاقة إيجابية كنت محتاجاها في ظروف زي دي، وحمسني جدًا وخلاني عايزة أفرحكم زي ما فرحتوني وقريب إن شاء الله أشارك معاكم حاجة قريبة جدًا لقلبي، ولحد ما ده يحصل عايزاكم تكونوا متطمنين عليا، وتاخدوا بالكم من نفسكم ونفضل كلنا في البيت”.

    شيرين عبد الوهاب توجه رسالة لـ”توفيق عبد الحميد”: يارب متكونش محتاج غير للي خلقك

    ودعمت شيرين منذ أيام الفنان القدير توفيق عبد الحميد، بعدما تداولت بعض الأقاويل حول تدهور حالته المادية وقالت: “أستاذ توفيق عيد الحميد حضرتك راجل في قمة الإحترام وفنان عظيم، قلقتنا عليك والحمدلله إننا اطمنا عليك ويارب دايمًا متكونش محتاج غير للي خلقك لأنك تستاهل كل خير”.

    الوسوم

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    زر الذهاب إلى الأعلى

    إغلاق