السبت 27 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

ريم البارودي ردًا على زين أنتِِ ست بمليون راجل.. وعمر مشاعري ما اتغيرت ناحيتك

القاهرة 24
فن
الخميس 02/أبريل/2020 - 09:14 م

وجهت الفنانة ريم البارودي رسالة، لصديقتها الفنانة زينة، بعدما أشادت بها الثانية، خلال لقائها مؤخرًا مع برنامج “عين”، على شاشة الحياة”، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور “انستجرام”.

وردت البارودي على إشادات زينة، وقالت: “أنا اللي بحبك جدا جدا من قلبي وبحترمك وليكي غلاوة، لاتقل أبدا عن غلاوة الأخت على المستوى الإنساني، أعرفك من 6 سنوات من عمر أولادك زين وعز وأنتي زي مانتي لحد دلوقتي عمرك ماتغيرتي واضحة وصريحة وجدعه وطيبه القلب”.

وأضافت :”وأنتي اللي الست بمليون راجل صديقة صدوقة القول والفعل كريمه جدا في مشاعرك، ماشفتش منك غير كل خير، مهما كتب معرفش أوصف المشاعر اللي عمرها ماتغيرت اتجاهك أبدا السنين والمواقف بتبين الإنسان الحقيقي الجدع اللي مَش بميت وش عشان كده أنتي زينه البنات”.

وتابعت: “أما على المستوي الفني أنتي نجمه حقيقيه بتحبي زمايلك وبتقدريهم، عشان كده أنتِ زينه الفن المصري اختيارك ليا لتاني مرة بيحطني في مسؤلية”.

ويتشارك كل من زينة وريم البارودي، في السباق الرمضاني المقبل بمسلسل “جمع سالم”، بجانب الفنانين: محمد شاهين، دلال عبد العزيز ، محمد عادل، وجار التعاقد مع باقي النجوم، وهو من تأليف: محمد ناير، وإخراج: إيمان حداد، وهو من إنتاج: شركة Schermo Media” لصاحبها: إسلام المرسي.

 

View this post on Instagram

 

انا اللي بحبك جدااا جدااا من قلبي وبحترمك وليكي غلاوه لاتقل ابداا عن غلاوت الاخت علي المستوي الانساني اعرفك من ٦ سنوات من عمر اولادك زين وعز وأنتي زي مانتي لحد دلوتي عمرك ماتغيرتي واضحه وصريحة وجدعه وطيبه القلب وانتي اللي الست بمليون راجل صديقه صدوقه القول والفعل كريمه جداا في مشاعرك ماشفتش منك غير كل خيررر مهما كتب معرفش اوصف المشاعر اللي عمرها ماتغيرت اتجاهك ابدااا السنين والمواقف بتبين الانسان الحقيقي الجدع اللي مَش بميت وش عشان كده انتي زينه البنات ? اما علي المستوي الفني انتي نجمه حقيقيه بتحبي زمايلك وبتقدريهم عشان كده انتي زينه الفن المصري ❤️ اختيارك ليا لتاني مره بيحطني في مسؤليه #ازمه_نسب #مسلسل_جمع_سالم #زينه #زينه_رضا #الاصحاب_نعمه #الاصحاب_رزق #الاصحاب_مواقف @zeinareda29 ??????❤️❤️❤️❤️?? بحبك وحشتينيييييي @shireensoliman_official

A post shared by Reem Elbaroudy (@reemelbaroudyofficial) on Apr 2, 2020 at 10:40am PDT

 

تابع مواقعنا