الجمعة 19 أبريل 2024
More forecasts: Wetter 4 wochen
رئيس التحرير
محمود المملوك
أخبار
حوادث
رياضة
فن
سياسة
اقتصاد
محافظات

نرمين الفقي: “أمي نصحتني مهتمش بالفلوس.. والمنتجين ضيعوا 10 سنين من عمري”

القاهرة 24
فن
الأحد 12/أبريل/2020 - 01:43 م

تحدثت الفنانة نرمين الفقي، عن فترة غيابها الأخيرة، خلال العشر سنوات الماضيين، والتي طلت على جمهورها، فيهم بثلاثة أعمال فقط، وذلك من خلال نشرها فيديو للقاء قديم أجرته، على حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات “انستجرام”.

وقالت الفقي في لقائها مع “Close Up”، “المنتجين ضيعوا 10 سنين من عمري في انتظار الدور الكويس، عشان كده غيّرت ونوّعت من جبل الحلال لأبو العروسة لنصيبي وقسمتك، وكل واحد فيهم كان فيه نجاح كبير الحمد لله”.

أول تعليق من رامي أنور على خبر خطبته من الفنانة نرمين الفقي

وتابعت: أمي كانت زمان بتنصحني إني مهتمش بالفلوس وتقولي اهتمي بالعمل عشان يفضل المشاهد فاكرك وتسيبي علامة، لكن للأسف دلوقتى لا في فلوس ولا في دور مناسب، أنا دلوقت بمضي بأقل من أجري اللي كان من 10 سنين.. الموضوع ده طبعا مأثر وبيضايق أكتر لكن دي الحقيقة ولازم أكون واقعية، لكن النجاح هو التواجد، طول ما أنتي موجودة ده نجاح في حد ذاته”.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nermineelfiky Official Page (@nermine_elfeky) on Apr 11, 2020 at 2:30pm PDT

يذكر أن أخر أعمال،  نرمين الفقى كانت مسلسل “نصيبى” وقسمتك الجزء الثالث، حيث كانت إحدى بطلات حكاية “ما يطلبه المستمعون”، وتشاركت البطولة مع كل من: “رانيا محمود ياسين، إيهاب فهمي، ميدو عادل.

وتكون مسلسل “نصيبي وقسمتك 3” من 45 حلقة تضمن 9 حكايات، تناقش كل منها قضايا المرأة في المجتمع وزواجها وكيفية عملها وسط المجتمع الشرقي.

من الشيخ زايد لوسط البلد.. نرمين الفقي تحرص على مواساة حسام داغر وابنة ماجدة الصباحي (صور وفيديو)

تابع مواقعنا